بیوگرافی جنسن اکلس

4 سال پیش
بیوگرافی جنسن اکلس
Rate this post

بیوگرافی جنسن اکلس به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

جنسن روس آکلس در یک مارچ ۱۹۷۸ در دالاس تگزاس بدنیا آمد. مادرش دونا جون و پدرش آلن اکلس بود. او اصلیتی انگلیسی ، آلمانی و اسکاتلندی دارد. او در ریچاردسون تگزاس بزرگ شد در کنار برادر بزرگش جاشوآ و خواهر کوچکترش مکنزی .

زندگینامه جنسن اکلس

بیوگرافی جنسن اکلس

فعالیت هنری

جنسن عاشق فوتبال ، بیسبال ، بسکتبال است. او حتی در تیم های دبیرستانی بیسبال نیز بازی میکرده است. بازیگر ۶’۱″ ابتدا مانکنی را زمانی که فقط دو سال داشت شروع کرد. وقتی ۴ سالش شد، در تبلیغات تلویزیونی برای نابیسکو ، رادیوشاک و وال داس حضور داشت. او با مطالعه نقش های پدرش چیزهایی را درمورد بازیگری یادگرفت. در آخرین سال های دبیرستان او در کلاس های آموزش تئاتر شرکت میکرد ، در آن زمان اینطور به نظر می آمد که او یک شوخی است در کلاس های درس. در آن زمان یکی از دوستان روس از او خواست که در یک سمینار محلی بازیگری شرکت کند. دونفر ، کریگ وارگو و مایکل اینفیلد به مهارت های او علاقه مند شدند و از او خواستند که با آنها به لس آنجلس بیاید.

جنسن باید به آنها میگفت نه ولی فک میکرد که آنها دیگر او را مورد حمایت قرار نمیدهند ، اما ، درآخر ، وقتی به لس آنجلس رفت مورد حمایت آنها قرار گرفت. روس در واقع تصمیم داشت که به مطالعه ی علم پزشکی ورزشی در تگزاس بپردازد و یک فیزیوتراپیست شود ، البته این ماجرا قبل از اینکه تصمیم بگیرد به لس آنجلس برای تست بازیگری بیاید بود. در سال ۱۹۹۶ ، او در سریال های تلویزیونی زیادی ” Wishbone” ، ” Mr. Rhodes” ، ” Sweet Valley High” بود. ولی بزرگترین و بهترین نقشش در شبکه ی NBC بود ” Days of Our Lives ” در سال ۱۹۹۷ .

مطلب مرتبط:  بیوگرافی لیسا دار
Days of Our Lives

در سال بعد او جایزه ی بهترین دایجست اوپرا را برای بهترین بازیگر مرد تازه وارد گرفت ، او هم چنین سه سال متوالی نیز نامزد دریافت جایزه شد . این سه بار در سال های ۱۹۹۸ ، ۱۹۹۹ و ۲۰۰۰ به خاطر بازی او در ” Days of Our Lives” بود. بعد از سه سال کار در این سریال ، او این سریال را ترک گفت و به ادامه کار در مینی سریال ” Blonde” پرداخت . بعد از این بازی های کوچک او نامید نشد ، به بازی های دیگری در دیگر فیلم ها پرداخت نقش مهمانی در سریال پربیننده ی ” Dark Angel” به عنوان قاتل سریالی بن X5-493 داشت ، برادر کارکتر اصلی مکس X5-452 ، که در جسیکا آلبا نقش داشت.

نقش او در یکی از قسمت ها مرد ، اما روس به برنامه بازگشت ، در فصل دوم در نقش کلون بن ، Alec/X5-494 و تا کنسل شدن این برنامه در آن حاضر بود . سال ۲۰۰۳ ، او یکی از بازیگران ” Dawson’s Creek” بود در نقش سی جی . در سریال ” Still Life” نیز حضور داشت ، نقش مکس مورگان را برعهده داشت. در فیلم کوتاه ” The Plight of Clownana” نیز نقش کمی داشت . در همان سال ، به او پیشنهاد بازی در فصل دوم ” Tru Calling” را دادند ، اما بعدا این نقش به بازیگر دیگری (اریک کریسشن اولسن ) داده شد. روس به عنوان دستیار مربی فوتبال جیسون در سریال ” Smallville” بود . در سال ۲۰۰۵ ، جنسن تلاش زیادی کرد و نقشی کامل در فیلم ” Devour” بدست آورد (نقش جیک گری).

مطلب مرتبط:  بیوگرافی گری مارشال
بیوگرافی جنسن اکلس

بعد از این او در سریال ” Supernatural” ایفای نقش کرد ، در نقش دین وینچستر بود. دین و برادرش سم (جارد پادالکی) ، این دو برادر به نقاط مختلف آمریکا سفر میکنند تا درنده های ماورالطبیعه را شکار کنند. بعضی اوقات نیز این کار را با پدر خود (دین مارگون) انجام میدهند . او در سال ۲۰۰۵ در فیلم کمدی و درام ” Ten Inch Hero” نیز به ایفای نقش پرداخت و در سال بعد این فیلم با محدودیت های مواجه شد . در سال ۲۰۰۸ این فیلم به فروش رسید اما نه در سالن های پربیننده ی سینما و تئاتر بلکه به صورت دی وی دی . گرچه محدودیت های زیادی برای این فیلم به وجود آمد اما جنسن مورد ستایش قرار گرفت.

از جون سال ۲۰۰۷ نیز کار های فوق العاده ی زیادی داشت ” A Few Good Men” در تگزاس و کارهای دیگری در موسیقی مثل آبوم موسیقی استیو کارلسون ، فیلم هیجانی و ترسناک ” My Bloody Valentine”.

روس زمان خود را بین ونکوور و بریتانیا کلمبیا که سوپر نچرال در آن فیلم برداری میشود و خانه اش در تگزاس تقسیم کرده است.

نام کامل
Jensen Ross Ackles
تاریخ تولد
March 01, 1978
سن
۴۱ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۴ wins & 15 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جنسن اکلس
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه