بیوگرافی آلی لارتر

4 سال پیش
بیوگرافی آلی لارتر
4/5 - (51 امتیاز)

بیوگرافی آلی لارتر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

اصالتا برای چری هیل ، نیوجرسی است ، آلی در ۱۳ سالگی مانکنی را شروع کرد و قبل از اینکه برای بازیگری به لس آنجلس بازگردد دور دنیا را چرخید. اولین کارش در این حرفه سریال ” Chicago Sons” بود. بهترین نقشش در فوتبال دبیرستان ” Varsity Blues” ( که شامل یک صحنه ی بدنام لباس شنای زنانه دوتکه خامه ای شکل ) بود. نقش دیگرش در فیلم ترسناک ” House on Haunted Hill” و ” Final Destination” که باعث شد حرفه اش او را به یک بازیگر کامل بدل کند.

زندگینامه آلی لارتر 

بیوگرافی آلی لارتر

فعالیت هنری

لارتر در کنار کولین فارل در کمدی وسترنی ” American Outlaws” که فروش پایینی داشت بازی کرده است. در آن سال ، لارتر در نقش ” Brooke Taylor Windham” در فیلم کمدی ” Legally Blonde” حضور داشت.
با این وضعیت ، لارتر در سال ۲۰۰۲ به نیویورک رفت تا زندگی و حرفه اش را مجددا ارزیابی کند. لارتر باردیگر نقشی بدست آورد ، نقش ” Clear Rivers” در فیلم ” Final Destination 2″ که به صورت حسابی بازیگر شد. سال بعد ، لارتر در سریال شبکه ی HBO ” Entourage” نقش بازی کرده و هم چنین در ” Three Way” به عنوان ” Isobel Delano” ایفای نقش کرد. نقش ” Gina” را نیز در ” A Lot Like Love” برعهده داشت.

در سال ۲۰۰۶ لارتر به لس آنجلس بازگشت و در شبکه ی NBC در سریال علمی تخیلی ” Heroes” بازی کرد. این سریال با موفقیت های زیادی همراه بود و امتیاز بالایی بدست آورد و جالب است بدانید منتقدان زیادی آن را با سریال ” Lost” مقایسه کردند. سریال در ۴ فصل پخش شد و بعد از مدتی کنسل شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ایمری
Marigold

در زمان پخش این سریال لارتر در فیلم های زیادی نیز حضور یافت. اولین فیلم یک فیلم بالیوودی بود به اسم ” Marigold” . لارتر در ” Resident Evil: Extinction” که فیلم خیلی معروفی است و براساس بازی های ویدئویی شرکت کپ کام ساخته شده است ، بازی کرد. لارتر در کمدی مرد کوهی ” Homo Erectus” نیز حضور داشت. او در این فیلم با هایس مک آرتور بازی کرد و بعد از مدتی با او نامزد کرد و در سال ۲۰۰۷ نیز با او ازدواج کرد.
در سال ۲۰۰۹ ، لارتر در ” Obsessed” نیز ایفای نقش داشت ، ولی این فیلم فروش خیلی بدی داشت و مورد استقبال قرار نگرفت. او به تازگی در ” Resident Evil: Afterlife” ایفای نقش کرده است.

نام کامل
Alison Elizabeth Larter
تاریخ تولد
February 28, 1976
سن
۴۳ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۴ wins & 5 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آلی لارتر
4/5 - (51 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه