بیوگرافی سارا بولگر

4 سال پیش
بیوگرافی سارا بولگر
4.7/5 - (37 امتیاز)

بیوگرافی سارا بولگر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 سارا بولگر یک بازیگر زن ایرلندی است. او در تاریخ ۲۸ فوریه ۱۹۹۱ مصادف با ۹ اسفند ۶۹ متولد شده است. او در فیلم هایی چون In America، Stormbreaker، The Spiderwick Chronicles و Emilie بازی کرده است. او همچنین به خاطر ایفای نقش شخصیت لیدی مری تودر در سریال تلویزیونی The Tudors شناخته شده است. او برای همین نقش برنده ی یک جایزه ی ایفتا نیز شد. او همچنین به خاطر بازی در نقش آورورا در Once Upon a Time نیز شناخته شده است.

زندگینامه سارا بولگر

بیوگرافی سارا بولگر

فعالیت هنری

سارا لی بولگر در دابلین در یک خانواده ی کاتولیک به دنیا آمد. مادرش، مونیکا، خانه دار است و پدرش، درک، یک قصاب است. او خواهر کوچکتری به نام اما دارد که او هم بازیگر است.
سارا در دابلین به مدرسه ی تئاترِ افراد جوان رفت. او همچنین از سال ۲۰۰۳ تا سال ۲۰۰۹ به دبیرستان لورتو در بیوفورتِ راثفارنهام رفت.

بولگر با خواهرش، اما، در فیلم In America به ایفای نقش پرداخت. او از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰ نقش شاهزاده مری تودر را در سریال The Tudors بر عهده گرفته بود. او همچنین در فیلم Stormbreaker با الکس پتیفر هم بازی شد. سارا در فیلم The Spiderwick Chronicles نیز نقشی بر عهده داشته است. این فیلم اقتباسی از رمانی کودکانه با همین نام است. او در قسمت آزمایشی Locke & Key به ایفای نقش پرداخته است و قرار است در فیلم Starbright نیز بازی کند.

بولگر به عنوان بازیگر مهمان در نقش شاهزاده آورورا در فصل های دوم، سوم و چهارم سریال درام افسانه ای Once Upon a Time حضور داشته است.
بولگر در نقش یومی، در نسخه ی انگلیسی زبان فیلم From Up on Poppy Hill هنرنمایی کرده است. نسخه ی اصلی این فیلم در سال ۲۰۱۱ توسط شرکت Ghibli ساخته شد. سارا در سال ۲۰۱۳ در نقش لوسی در فیلم As Cool as I Am ظاهر شد. در سال ۲۰۱۳ او همچنین در سریال تلویزیونی Mixology نیز حضور یافت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جرج استیونز
سریال رزمی Into the Badlands

در سال ۲۰۱۵ او در سریال رزمی Into the Badlands شبکه ی اِی ام سی ظاهر شد و در فیلم بیوگرافی فردی استین مارک که My All American نام داشت نیز حضور یافت.
بولگر در سال ۲۰۱۶ در نقش شخصیت اول فیلم ترسناک Emelie بازی کرد.
در ماه مارس سال ۲۰۱۷ نشریه ی ددلاین هالییود اعلام کرد قرار است سارا بولگر در یک فیلم هیجان انگیز جنایی به نام A Good Woman Is Hard to Find هنرنمایی کند. کارگردانی این فیلم بر عهده ی ابنر پستول بوده است و فیلم برداری آن در ماه دسامبر ۲۰۱۷ به پایان رسیده. قرار بود این فیلم در سال ۲۰۱۸ منتشر شود اما هنوز خبری از آن نیست

نام کامل
Sarah Lee Bolger
تاریخ تولد
February 28, 1991
سن
۲۸ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۴ wins & 18 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی سارا بولگر
4.7/5 - (37 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه