بیوگرافی لیندسی مورگان

4 سال پیش
بیوگرافی لیندسی مورگان
4.7/5 - (102 امتیاز)

بیوگرافی لیندسی مورگان به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

لیندسی مورگان یکی از معروف ترین و موفق ترین بازیگران زن لاتین است. او توانسته است با کار در سینما و تلویزیون برای خود رزومه ی کاری بسیار خوبی درست کند. او هم اکنون در نقش ریون ریز، در سریال معروف درام علمی تخیلی The 100 شبکه ی سی دبلیو مشغول کار است. نقش او او یکی شخصیت های دائمی این سریال است.

زندگینامه لیندسی مورگان

بیوگرافی لیندسی مورگان

فعالیت هنری 

او در جورجیا متولد شده است و در تگزاس رشد کرده. این زن زیبا دارای نژاد نیمه ایرلندی و نیمه لاتین می باشد. او در سنین پایین بعد از هنرنمایی در چندین نمایش در دبیرستان، متوجه علاقه اش به تئاتر شد. از جمله ی این نمایش های می توان از Little Shop of Horrors و Footloose نام برد. لیندسی از همان زمان متوجه شد که علاقه ی خاصی به بازیگری دارد.

بعد از اتمام دوران دبیرستان، لیندسی در دانشگاه تگزاس در آستین قبول شد. او تصمیم گرفت که از این دانشگاه مدرکی در رشته ی هنر های زیبا دریافت کند. تخصص او در این رشته، هنر های تئاتر بود. او این تخصص را انتخاب کرد تا بتواند هنر بازیگری را بیش از پیش بیامورزد. در سال اول کالج، مورگان به طور مداوم در تبلیغات و آگهی ها شرکت می کرد. طولی نکشید که افرادی که به دنبال بازیگر می گشتند، متوجه استعداد طبیعی مورگان شدند. چندی بعد او به عنوان بازیگر مهمان در بر خی از نقش های کوچک در سریال هایی چون My Generation و Friday Night Lights حضور یافت. این سریال های تلویزیونی توانستند به موفقیت های زیادی دست یابند و معروف شوند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی شهرام ناظری
بیوگرافی لیندسی مورگان

مورگان متوجه شده بود که پیشرفت او در حرفه اش به آرامی پیش می رود. به همین دلیل تصمیم گرفت تا به لس آنجلس برود و در آن جا به عنوان یک بازیگر تمام وقت در سینما و تلویزیون کار کند. این ریسکی که مورگان آن را پذیرفت به زودی به ثمر نشست و او موفق شد نقشی در فیلم مستقل Detention دریافت کند. او در این فیلم با جاش هاچرسون و دین کوک هم بازی شد. این فیلم در گردهمایی SXSW به نمایش گذاشته شد و بعد از آن در برخی از تئاتر های منتخب توسط شرکت سونی پیکچرز به نمایش در آمد و موفق شد نقد های بسیار مثبتی را از سوی منتقدان دریافت کند.

DISconnected

مورگان سپس موفق شد نقشی در فیلم DISconnected شبکه ی ام تی وی دریافت کند. این فیلم بخشی از کمپین A Thin Line این شبکه بود. هدف ساخت این فیلم و تشکیل این کمپین این بود تا افراد کم سن را با تعرضات دیجیتالی آشنا کند و به آن ها یاد دهد که چگونه به آن پاسخ دهند و از پخش شدن آن جلو گیری کنند. این فیلم توانست در هنگام انتشار توجهات زیادی را به سمت خود جلب کند و پیامی که برای قشر نوجوان جامعه داشت را به خوبی به آنان منتقل کرد. مورگان سپس در فیلم ترسناک کمدی Chastity Bites در کنار افرادی چون آلیسون اسکالیوتی و فرنسیا رایسا به ایفای نقش پرداخت.

از جمله آثار تلویزیونی ای که مورگان در آن ها حضور داشته است می توان از How I Met Your Mother، Happy Endings، Supah Ninjas و A Think Line نام برد. او هنوز بخش اعظم شهرت خود را مدیون نقش طولانی مدتش در سریال تلویزیونی General Hospital شبکه ی اِی بی سی می باشد. او با بازی در این نقش نامزد دریافت یک جایزه ی دیتایم امی در شاخه بهترین بازیگر زن جوان در یک سریال درام شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی میثم کمالی

او علاوه بر بازی در سریال های تلویزیونی، به عنوان نقش اول در فیلم تلویزیونی Casa Vita نیز ظاهر شده است. او اخیرا در فیلم Summertime ساخته ی ادوارد برنز نیز به ایفای نقش پرداخته است.

نام کامل
Lindsey Morgan
تاریخ تولد
February 27, 1990
سن
۲۹ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۱ nomination

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی لیندسی مورگان
4.7/5 - (102 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه