بیوگرافی ترسا پالمر

4 سال پیش
4.8/5 - (201 امتیاز)

بیوگرافی ترسا پالمر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

بازیگر و مدل آمریکایی ترسا پالمر اعتباراتی در عرصه ی بازیگری دارد. او در ۲۶ فوریه ی ۱۹۸۶ در آدلاید ، جنوب استرالیا بدنیا آمد ، مادرش پائولو ساندرس و پدرش کوین پالم بودند. او در کالج مرسدس تحصیل میکرد و در سال ۲۰۰۳ توانست مدرک خود را اخذ کند. اولین فیلمی که بازی کرد فیلم “۲:۳۷″ بود و این نقطه ی شروع کار او به حساب می آمد.

زندگینامه ترسا پالمر

بیوگرافی ترسا پالمر

فعالیت هنری 

از جمله دیگر کارهای او ” December Boys” که در کنار دنیل ردکلیف (ستاره ی هری پاتر) بازی کرد بود. در کنار این نقش ها ترسا در نقش رقاص مجرم نیز در ” Restraint” به ایفای نقش پرداخته است. در سال ۲۰۰۶ ترسا با کارگردان ژاپنی تاکاشی شیمیزو در شرکت سونی بروی ” The Grudge 2″ کار کرد. با کارش در توکیو فیلم دیگر آن ” The Grudge” نیز باعث شهرت کسانی مانند جنیفر بیلز و میشلی گیلار شد. سال بعد ترسا برای بازی در فیلم فانتزی ” Jumper” انتخاب شد ولی بعدا بجای او ریچل بیلسون بازی کرد.

در اوایل سال ۲۰۰۷ او در کنار دوست پسر واقعی اش توفر گریس در فیلم عاشقانه ی ” Take Me Home Tonight” بازی کرد. بعد از پایان فیلم ، ترسا تصمیم گرفت به لس آنجلس سفر کند. او در فیلم جورج میلر ” Justice League: Mortal” نقش کوچکی را ایف کرد و در سال ۲۰۰۸ این فیلم اکران شد. سال بعد او با کمدین انگلیسی روسل برند ارتباط برقرار کرد ، این دو یکدیگر را در فیلم ” Bedtime Stories” ملاقات کردند. بجز این فیلم ها ترسا در فیلم اکشن “I Am Number Four” نیز بازی کرده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مهرداد آسمانی

نام کامل
Teresa Mary Palmer
تاریخ تولد
February 26, 1986
سن
۳۳ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۹ nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ترسا پالمر
4.8/5 - (201 امتیاز)
1
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • کامران باران
    4 سال پیش

    باسلام ترزاپالمربازیگری توانا خارق العاده زیباوخوش اندام فوق العاده جذاب وبسیاردوست داشتنی و شیرین است.