بیوگرافی جمیله علیا

4 سال پیش
2.5/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی جمیله علیا به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

جمیله علیا برتون جمیل یک بازیگر زن بریتانیایی است که در تاریخ ۲۵ فوریه ۱۹۸۶ چشم به جهان گشود. او علاوه بر این که در حرفه ی بازیگری فعالیت دارد، یک مدل و مجری نیز می باشد.

زندگینامه جمیله علیا

بیوگرافی جمیله علیا

فعالیت هنری

جمیل قبل از این که مجری شود کار خود را با معلمی زبان انگلیسی شروع کرد. او سپس از سال ۲۰۰۹ تا سال ۲۰۱۲ مجری برنامه ی T4 بود. جمیل همچنین مجری برنامه ی رادیویی The Official Chart و یکی از مجریان برنامه ی The Official Chart Update نیز بوده است. او در این برنامه ی رادیویی در کنار میزبان اصلی برنامه یعنی اسکات میلز به اجرا می پرداخت و این برنامه از شبکه ی رادیویی BBC Radio 1 پخش می شد. جمیل همچنین توانست با اجرا در این برنامه در تاریخ نامش را ثبت کند چرا که او اولین مجری زنی بود که به صورت تنهایی در برنامه ی Chart شبکه ی رادیویی BBC Radio 1 اجرا کرده است.

جمیل در سال ۲۰۱۶ به آمریکا رفت تا در حرفه ی نویسندگی فعالیت کند. هنگامی که جمیل در آمریکا بود، در یکی از مصاحبه های کاری برای دریافت نقش تهانی الجمیل در سریال تلویزیونی آمریکایی The Good Place، شرکت کرد. این برنامه توانست به موفقت های زیادی دست یابد و از سوی منتقدان تحسین شود. این اثر از لحاظ تجاری نیز یک موفقیت محسوب می شد و همچنین نامزد دریافت یک جایزه Gold Derby نیز گردید.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی زهره شکوفنده

نام کامل
Jameela Jamil
تاریخ تولد
February 25, 1986
سن
۳۳ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
Nominee
Gold Derby

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جمیله علیا
2.5/5 - (2 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه