بیوگرافی انسون مونت

4 سال پیش
بیوگرافی انسون مونت
4.2/5 - (44 امتیاز)

بیوگرافی انسون مونت به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

انسون مونت نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۷۹ در ۲۸ سالگی در فیلم Urban Legends: Final Cut به کارگردانی John Ottman بازی کرده است.

زندگینامه انسون مونت

بیوگرافی انسون مونت

فعالیت هنری

گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال جهنم متحرک، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای انسون مونت محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون جنیفر موریسون، Matthew Davis، Hart Bochner و Loretta Devine را تجربه کرد.انسون مونت در سال ۱۳۹۰ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۳ فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم انسون مونت در این سال، بازیگری در فیلم Hick به کارگردانی Derick Martini و فیلم Straw Dogs به کارگردانی Rod Lurie محسوب می‌شود.

انسون مونت سال ۱۳۹۰ در ۳۹ سالگی در سریال جهنم متحرک نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. انسون مونت توانست با بازی در سریال جهنم متحرک تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر Colm Meaney، Robin McLeavy، Phil Burke و Christopher Heyerdahl بر تجارب او افزود.انسون مونت علاوه‌بر سریال جهنم متحرک، سال ۱۳۹۳ در ۴۲ سالگی در فیلم بدون توقف نیز بازی کرده است. انسون مونت این‌بار با ژاومه کولت-سرا یعنی کارگردان فیلم بدون توقف و هنرمندانی چون لیام نیسون، جولیان مور، اسکات مک نایری و Michelle Dockery همکاری داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی بیژن امکانیان
بازی در تلویزیون و سینما

در این سال‌ها انسون مونت با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران زویی سالدانا با ۲ مرتبه و اوا مندز با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با انسون مونت داشته‌اند.یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی انسون مونت آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. انسون مونت را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که ۹۴% آثار وی سینمایی و ۶% آثارش تلویزیونی است.

در واقع انسون مونت از مجموع ۱۹ اثری که در کارنامه دارد، در ۱۸ اثر در سینما با نام‌های فیلم Visions، فیلم آقای رایت، فیلم Supremacy، فیلم The Forger، فیلم بدون توقف، فیلم ایمن، فیلم Hick، فیلم Straw Dogs، فیلم Burning Palms، فیلم درباره ی دیشب، فیلم Hood of Horror، فیلم All the Boys Love Mandy Lane، فیلم در موقعیت او (پا تو کفش او)، فیلم The Battle of Shaker Heights، فیلم Poolhall Junkies، فیلم Crossroads، فیلم Urban Legends: Final Cut و فیلم Tully به ایفای نقش پرداخته و در ۱ اثر در تلویزیون با نام سریال جهنم متحرک بازی کرده است.

نام کامل
Anson Mount
تاریخ تولد
February 25, 1973
سن
۴۶ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۳ nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی انسون مونت
4.2/5 - (44 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه