بیوگرافی استفن ویلسون

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی استفن ویلسون به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 استفن ویلسون بتل یک بازیگر مرد آمریکایی متولد ۲۴ فوریه ۱۹۸۴ مصادف با ۵ اسفند ۶۲ است.

زندگینامه استفن ویلسون

بیوگرافی استفن ویلسون

فعالیت هنری

او با بازی در نقش هایی چون وید کینسلا در Hart of Dixie، رایدر کالاهان در سریال The Young and the Restless شبکه ی سی بی اس و نقش بنجامین پویندکستر در سریال Daredevil شبکه ی نتفلیکس، شناخته شد. او همچنین خالق مجموعه ی اینترنتی Stupid Hype است و در ان نقش یکی از شخصیت ها را نیز بر عهده داشت. این سریال از پلتفرم آنلاین جدید شبکه ی سی دبلیو که سی دبیلو دی نام دارد (استودیوی دیجیتال سی دبلیو) پخش شد. بتل در هیلزبروی نیو همسفیر به دنیا آمده است. او فرزند استیون بتل و جویس مینارد است. مادرر استیون نویسنده بود.

قبل از این که بتل به یکی از بازیگران دائمی سریال The Young and the Restless تبدیل شود، او در نقش های مختلفی در تلویزیون دیده شده بود. از جمله برنامه هایی که او در آن ها حضور یافته است می توان از JAG، Cold Case و NCIS نام برد. او پس از این نقش های جزئی موفق شد در سال ۲۰۰۸ در یک فیلم که درباره ی جنگ ویتنام بود نقشی دریافت کند. این فیلم ۱۹۶۸ Tunnel Rats نام داشت و بتل در آن نقش یک سرباز عملیات ویژه ی ارتش، سرجوخه گرین، را بر عهده داشت.

مینی سریال های شبکه ی اچ بی او

او پس از بازی در این فیلم یک بار دیگر در نقش سرجوخه ظاهر شد. این بار او در یکی از مینی سریال های شبکه ی اچ بی او به نام Generation Kill در نقش سرجوخه ایوان کیوتیپ استنفورد ظاهر شد. این سریال محصول ۲۰۰۷ بود و بتل در هر ۷ قسمت آن به ایفای نقش پرداخت. او همچنین در مستند کوتاه شبکه ی اچ بی او به نام Making Generation Kill که روند ساخته شدن سریال را نشان می داد نیز حضور داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سری دیوی

در سریال Hart of Dixie بتل نقش وید کینسلا را بر عهده داشت. او در این سریال با زو هارت، که نقش شخصیت اول را ایفا می کرد، هم بازی شد. ساخته شدن این سریال از اوایل سال ۲۰۱۱ شروع شد و پخش آن نیز از تاریخ ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۱ آغاز گردید. وبسایت بادی تی وی در فهرست سکسی ترین مردان زنده در تلویزیون، در سال ۲۰۱۱ او را در رتبه ی چهاردهم قرار داد. در سال ۲۰۱۲ او در همین لیست در رتبه ی دوم جای گرفت.

در سال ۲۰۱۸ او به جمع بازیگران سریال Daredevil پیوست. او در این سریال نقش بنجامین پویندکستر / بولز آی را بر عهده دارد.

نام کامل
Wilson Bethel
تاریخ تولد
February 24, 1984
سن
۳۵ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۱ win & 2 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی استفن ویلسون
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه