بیوگرافی کلی مک دونالد

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی کلی مک دونالد به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 کلی مک دونالد یک بازیگر اسکاتلندی است که در سریال های تلوزیونی از جمله Broadwalk Empire و در فیلم هایی چون Gosford Park و Anna Karenina حضور داشته است.

زندگینامه کلی مک دونالد

بیوگرافی کلی مک دونالد

فعالیت هنری

کلی مک دونالد در سال ۱۹۷۶ در اسکاتلند چشم به جهان گشود. او زندگی حرفه ای خود را با ایفای نقش دنی بویل در فیلم Trainspotting محصول سال ۱۹۹۶ شروع کرد. او پس از بازی در این فیلم موفق شد نقش های دیگری نیز مانند نقشش در فیلم Gosford Park محصول سال ۲۰۰۱ دریافت کند. او در سال ۲۰۰۵ به خاطر بازی در فیلم تلویزیونی The Girl in the Cafe توانست یک جایزه ی امی دریافت کند. پس از آن در سال ۲۰۱۰ مک دونالد در سریال Boardwalk Empire به ایفای نقش پرداخت. این سریال تلوزیونی یکی از معروف ترین سریال ها است که توانست نظر بسیاری از منتقدان را به سمت خود جلب کند و از سمت آنان تحسین شد. مک دونالند همچنین صداگذاری شخصیت اول انیمیشن Brave محصول سال ۲۰۱۲ را انجام داده است

زندگی شخصی و هنری

کلی مک دونالد یک بازیگر زن است که در تاریخ ۲۳ فوریه ۱۹۷۶ در گلسگاوِ اسکاتلند متولد شد. او در هنگام کودکی الگوی خود را زنان قدرتمندی قرار داده بود که در سینما می دید. یکی از شخصیت هایی که او از آن تاثیر بسیاری پذیرفته است نقش شخصیت اول فیلم موزیکال Calamity Jane است که دوریس دی این نقش را ایفا کرده است. مک دونالد عادت داشته که به طور مداوم فیلم ببیند. او در مصاحبه ای با یو اس تودی اعلام کرده بود که در کودکی اش، در دوران تابستان هر روز دو بار فیلم می دیده.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جولیا رابرتز

او در دوران کودکی در یک خانتواده ی معمولی رشد می کرد تا این که پدر و مادرش از هم جدا شدند. هنگام جدایی آن ها مک دونالد ۹ سال داشت و پس از آن، او و برادرش با مادرشان زندگی کردند. او در مصاحبه ای با نشریه ی آبزرور گفته است که در هنگام کودکی مادرش همیشه از او و برادرش محافظت می کرده. او از آن زمان تا کنون با پدرش ارتباط زیادی نداشته و از او دور بوده است.

نام کامل
Kelly Macdonald
تاریخ تولد
February 23, 1976
سن
۴۳ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
Nominated for 3 Golden Globes. Another 17 wins & 32 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کلی مک دونالد
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه