بیوگرافی مایلز تلر

4 سال پیش
بیوگرافی مایلز تلر
Rate this post

بیوگرافی مایلز تلر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

«مایلز تلر پنسیلوانیا» یا مایلز تلر در کودکی زندگی وابسته به کوچ گری داشت. علت این امر شغل پدرش بود.

زندگینامه مایلز تلر

بیوگرافی مایلز تلر

فعالیت هنری

او مهندس نیروگاه اتمی بود. تلر پس از این که مدرک لیسانس خود را در رشته ی هنر های زیبا از آموزشگاه هنر تیش دانشگاه نیویورک سیتی دریافت کرد، در سال ۲۰۰۹ برای اولین بار در تلویزیون ظاهر شد. او در سریال کمدی تاریک The Unusuals که از شبکه ی اِی بی سی پخش شد نقش جیمز بورلند را ایفا می کرد. کمی بعد او در اولین فلیم خود نیز بازی کرد. اولین نقش او در فیلم Rabbit Hole ساخته ی جان کامرون میشل بود.

در این فیلم او با بازیگرانی چون نیکول کیدمن، آرون اکارت و دایان ویست هم بازی شد. تلر در این فیلم نقش جیسون را بر عهده داشت و برای همین نقش افتخارات زیادی نیز به دست آورد. او نامزد دریافت جایزه ی Chlotrudis برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در سال ۲۰۱۱ و همچنین نامزد دریافت جایزه ی دیسکاوری در فستیوال فیلم ساوانا شد. او پس از اجرای نقش ویلارد هویت در نمایش موزیکال Footloose، توانست همین نقش را برای فیلم Footloose دریافت کند. این اثر یک فیلم رقاصی بود که بازسزی یکی از آثار کلاسیک با همین نام محسوب می شد. در این فیلم کنی ورمالد و جولیان هوگ در کنار تلر هنر نمایی کردند.

فیلم های مستقل

از آن زمان تا کنون او در بسیاری از فیلم های مستقل و فیلم های معمولی نقش آفرینی کرده است. از جمله ی این آثار می توان از Project X، ۲۱ and Over و The Spectacular Now نام برد. او همچنین در کمدی That Awkward Moment در کنار زک افرون به ایفای نقش پرداخت و پس از آن در Divergent با شایلین وودلی هم بازی شد. او در فیلم درام Whiplash محصول سال ۲۰۱۴ نیز ایفای نقش کرده است. این فیلم درام موفق شد برنده ی جایزه ی اسکار شود. او در دنباله ی Insurgent محصول ۲۰۱۵ و بازسازی فیلم Fantastic Four محصول ۲۰۱۵ نیز بازی کرده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جی. تی. پتی

او سپس در فیلم کمدی درام War Dogs محصول ۲۰۱۶ بازی کرد. او در این فیلم جنگی جنایی در کنار جونا هیل به ایفای نقش پرداخت. او همچنین در فیلم بیوگرافی ورزشی Bleed for This محصول ۲۰۱۶ نیز بازی کرده است. از کار های اخیر او می توان از درام Only the Brave محصول ۲۰۱۷ که بر اساس داستان واقعی ساخته شده است نام برد. او همچنین در فیلم درام جنگی Thank You for Your Service محصول ۲۰۱۷ نیز بازی کرده است.

نام کامل
Miles Alexander Teller
تاریخ تولد
February 20, 1987
سن
۳۲ سال
جوایز
۴ wins & 22 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مایلز تلر
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه