بیوگرافی میلی بابی براون

4 سال پیش
بیوگرافی میلی بابی براون
4.4/5 - (578 امتیاز)

بیوگرافی میلی بابی براون به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

«میلی بابی براون» با بازی در نقش یک دختر با قدرت های ماورا الطبیعه به نام اِلِون در سریال Stranger Things شبکه ی نتفلیکس شهرت یافت.

زندگینامه میلی بابی براون

بیوگرافی میلی بابی براون

فعالیت هنری 

میلی بابی براون یک بازیگر زن زاده ی اسپانیا است. او در تاریخ ۱۹ فوریه ۲۰۰۴ مصادف با ۳۰ بهمن ۸۲ چشم به جهان گشود. خانواده اش از اسپانیا به لس انجلس نقل مکان کردند و او در این جا شروع به ایفای نقش در برنامه هایی چون like Once Upon a Time in Wonderland و NCIS کرد. مهمترین نقشی که باعث شهرت او شد نقش الون در سریال Stranger Things بود. این سریال متعلق به شبکه ی نتفلیکس است و براون در آن نقش دختری با قابلیت های ماورایی را ایفا می کند.

اوایل زندگی و زندگی کاری

میلی بابی براون یک بازیگر بریتانیایی زاده ی اسپانیا است. او در تاریه ۱۹ فوریه ۲۰۰۴ چشم به جهان گشود. پدر و مادر او هنگامی که براون ۴ سال داشت به انگلیس بازگشتند و ۴ سال بعد برای دست و پا کردن کسب و کاری به اورلاندوی فلوریدا مهاجرت کردند. در همین جا یکی از مکشفان استعداد به پدر و مادر براون گفت که او غرایز طبیعی و استعداد هایی دارد که قابل آموزش دادن نیستند.

خانواده ی براون برای محقق شدن رویاهای دخترشان در بازیگری همه چیز خود را فدا کردند و به لس آنجلس مهاجرت کردند. در کمتر از ۳ ماه پس از مهاجرتشان، براون موفق شد نقش آلیس را در Once Upon a Time in Wonderland شبکه ی اِی بی سی دریافت کند و چندی بعد او در نقش مدیسون او دانل در America’s Intruders شبکه ی بی بی سی ظاهر شد. براون به کار خود بر روی نقش های کوچک در برنامه هایی مانند NCIS، Modern Family و Grey’s Anatomy ادامه داد. اما متاسفانه تلاش های او برای به دست آوردن یک نقش بزرگ و مهم در این دوران بی نتیجه بود و کسی او را قبول نمی کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ماهرشالا علی
سریال Stranger Things

بروان در این دوران در زندگی کاری اش نتوانست جهش بزرگی داشته باشد و خانواده اش از لحاظ مالی در تنگنا قرار گرفتند. آن ها به انگلیس بازگشتند تا با یکی از فامیل هایشان زندگی کنند. براون در مصاحبه ای با دیلی میل اعلام کرده است: “بیچاره شده بودم. کار پیدا نمی کردم. فکر می کردم کارم تمام شده است” هرچند با وجود این که شرایط باب میل براون نبود، او در یکی از مصاحبه های کاری برای دریافت نقشی در سریال Stranger Things شبکه ی نتفلیکس شرکت کرد. او چند هفته پس از این مصاحبه گفت: “مجبور بودم در این مصاحبه ی کاری گریه کنم. احساساتم آن قدر طبیعی بود که با موفقیت از عهده اش بر آمدم”

سریال Stranger Things توانست پس از انتشارش در سال ۲۰۱۶ به سرعت به شهرت و موفقیت زیادی دست یابد. این سریال در ایندیانا تاون دهه ی ۸۰ میلادی جریان دارد و در آن اتفاقات ماورا الطبیعه ای رخ می دهد. این سریال توانسته است جوایز زیادی به دست آورد و براون در این سریال توانست اولین نقش مهم خود را ایفا کند. او در این سریال نقش یک دختر با قدرت های فرا طبیعی را ایفا می کند که الون نام دارد.

بیشترین دستمزد

موفقفیت این سریال به حدی بود که تمام بازیگران آن توانستند به درآمد زیادی دست پیدا کنند و به فصل سوم سریال راه یابند. شایعه شده است که براون به اندازه ی ستاره ی شناخته شده ی این سریال یعنی وینونا رایدر درآمد دارد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی پیتر سارسگارد

در تاریخ ۹ آوریل سال ۲۰۱۴، براون ۱۴ ساله جوان ترین فردی بود که نامش در فهرست ۱۰۰ نفر از تاثیر گذار ترین افراد نشریه ی تایم، ثبت شد. آرون پاول در مطلبی که نوشته است اشاره کرده که در ملاقات با براون، از خرد و دیدگاه های او شگفت زده شده است.

این بازیگر اعلام کرده است که هنگامی که با براون صحبت می کند

احساس می کند که در حال حرف زدن با یکی از رهبران آینده است.

او نوشته است:

“شاید به همین دلیل است که او بازیگری فوق العاده است.

او به قدری از تجربه های انسانی آگاهی دارد که گویی برای هزار سال آن ها را تجربه و زندگی کرده است”

نام کامل
Millie Bobby Brown
تاریخ تولد
February 19, 2004
سن
۱۵ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
Nominated for 2 Primetime Emmys. Another 9 wins & 17

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی میلی بابی براون
4.4/5 - (578 امتیاز)
2
برچسب ها :

دیدگاه شما

2 دیدگاه

  • Millie
    4 سال پیش

    عالی

  • ناشناس
    1 سال پیش

    من همسن این بودم اصلا به فکر رنگ مو اینا نبودم یادم باشه همین رنگ کنم موهامو