بیوگرافی سوفیا لیلیس

4 سال پیش
بیوگرافی سوفیا لیلیس
4.8/5 - (617 امتیاز)

بیوگرافی سوفیا لیلیس به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

سوفیا لیلیس متولد ۱۳ فوریه سال ۲۰۰۲ در کراون هیتس بروکلین است. پدر و مادرش از هم جدا شده و مادرش با عکاس و فیلم ساز مستقل کریستوفر ملولد ازدواج کرده است.

زندگینامه سوفیا لیلیس

بیوگرافی سوفیا لیلیس

فعالیت هنری

او برادری ناتنی به نام فیلیپ دارد. سوفیا پیانو را به صورت خودآموز یاد گرفته و ۳ سال نیز به کلاس‎های آموزش رقص باله رفت. از دیگر مهارت‎های او می‎توان به شمشیر بازی، اسکیت و شنا اشاره کرد که در زمینه شنا ماهر و حرفه‎ای است. وی هم اکنون سال دومش را در مدرسه می‎گذراند. متاسفانه اغلب به دلیل حضور در صحنه‎های فیلم برداری نمی‎تواند در کلاس‎های درس حاضر شود ولی تمرکز زیادی بر روی درس‎هایش دارد.

سوفیا بیشتر برای نقش بورلی مارش در فیلم ترسناک و ماورا الطبیعه It محصول سال ۲۰۱۷ شناخته می‎شود که اقتباسی از رمانی مشهور به همین نام نوشته استفان کینگ نام‎دار بوده و کینگ این اثر را در سال ۱۹۸۶ نوشته است. او در سن هفت سالگی در فیلمی کوتاه به نام Virgil’s Day Off که توسط پدر ناتنی‎اش کارگردانی شده بود حضور یافت.

فیلم The Lipstick Stain

این اثر اقتباسی از رمان دوزخ دانته است. پدر ناتنی‎اش وی را به حضور در کلاس‎های بازیگری و تئاتر بسیار تشویق می‎کرد و نتیجه کار حضور او در فیلم The Lipstick Stain محصول سال ۲۰۱۳ بود. حضور در فیلم It برایش آسان نبود زیرا او یکبار درخواست حضور در این فیلم را زمانی که کارگردانش کری فوکوناگا بود، داد ولی رد شد. بعد از انتخاب کارگردان جدید، وی دوباره درخواست داد و با وجود مردد بودن تهیه کنندگان از قد کوتاه و قیافه تام بوی مانند او، در نهایت کارگردان جدید حضور وی را در فیلم پذیرفت و سوفیا نقش بورلی مارش را به دست آورد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سحر مقدس

در سال ۲۰۱۴، سوفیا نقشی کوچک در اقتباس جولیا تیمور از نمایش کمدی و عاشقانه A Midsummer Night’s Dream اثر ویلیام شکسپیر برعهده گرفت. این نمایش به عنوان یک فیلم نیز عرضه گشت. از دیگر کارهای تئاتر وی می‎توان به The Music Man و Kids on Strike نیز اشاره کرد. در سال ۲۰۱۶ وی در فیلم درام ۳۷ و نیز فیلم کوتاه The Garden در ژانر معمایی به ایفای نقش پرداخت. از دیگر نقش‎های وی می‎توان به حضورش در سریال محبوب Sharp Objects محصول سال ۲۰۱۷ اشاره کرد که در کنار ایمی آدامز مشهور بازی می‎کند.

نام کامل
Sophia Lillis
تاریخ تولد
February 13, 2002
سن
۱۷ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۱ win & 9 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی سوفیا لیلیس
4.8/5 - (617 امتیاز)
4
برچسب ها :

دیدگاه شما

4 دیدگاه

  • هومن
    3 سال پیش

    به نظر من سوفیا لیلیس بهترین بازیگر دنیاست خیلی خوبه عاشقشم

  • 🤗M.Sepehr🤗
    3 سال پیش

    سوفیا لیلیش بازیگر ماهر ی است…. در مورد فیلم آن که ایشان در آن ایفای نقش کرده است بسیار عالی و خوب بازی کرده است

  • a
    3 سال پیش

    به درک که کیه. اون زندگی خودش رو میکنه

  • ناشناس
    1 سال پیش

    به نظرم تو بعضی سکانس ها عین مردا میمونه مخصوصا با اون چش های وزغیش