بیوگرافی مینا سوواری

4 سال پیش
بیوگرافی مینا سوواری
3/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی مینا سوواری به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

مینا سوواری در برنامه های تلویزیونی چون : Boy Meets World و ER در سن ۱۵ و ۱۶ سالگی بوده است. هم چنین در چند قسمت از “High Incident.” نیز بوده است. در نقش دیگری در “Chicago Hope” بازی کرده است.

زندگینامه مینا سوواری

بیوگرافی مینا سوواری

فعالیت هنری

با حضور در “Nowhere” اثر گریگ آراکی توانست به چشم بیاید. بعد نیز در نقش مکمل در ” Snide and Prejudice” بوده که توانست جایزه کنز را در سال ۱۹۹۷ بدست آورد. نقش کوچکی را نیز در همان سال در فیلم ” Snide and Prejudice” بازی کرده بود.
بعد از این نیز در نقش مکمل دیگری در “Slums of Beverly Hills” فیلمی مستقل حضور داشت. بعد از این فیلم برنامه ریزی برای بازی او در فیلم ” American Pie” ریخته شد.

در سال ۱۹۹۹ ، وی به بازی در برنده ی جایزه ی آکادمی اوارد “American Beauty”پرداخت ، بخاطر بازی در این فیلم توانست جایزه ی بی تی اف تی ای اوارد بهترین بازیگر مکمل زن را و هم چنین نامزدی های دیگری را بدست آورد. در سال ۲۰۰۰ وی بار دیگر در کمدی “American Pie” حضور یافت. این فیلم توانست موفقیت زیادی بدست آورد و فروشی بالای ۱۰۰ میلیون در آمر یکا و هم چنین بالای ۲۰۰ میلیون دلار در جهان داشته باشد. بعد از این بازی ها او در “The Rage: Carrie 2” حضور یافت.

بیوگرافی مینا سوواری

مینا هم چنین در کنار این فیلم مشهور در کمدی رمانتیک “Loser (2000)” نیز بازی کرد. بعد از این برنامه هم به بازی در فیلم “The Musketeer” مشغول شد. در کنار این بار دیگر وی در موزیک ویدئوی “Teenage Dirtbag” حضور یافت. بعد نیز در سال ۲۰۰۱ ، به بازی در قسمت دیگری از کمدی مشهور یعنی “American Pie 2,” پرداخت ، این فیلم نیز توانست موفقیت زیادی را بدست آورد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی شهریار ربانی

بعد از این کمدی نیز به کمدی “Sugar & Spice,” رفت و در نقش هیل بازی کرد. این فیلم از لحاظ فروش چشم گیر بود. همین سال در “Spun” جضور یافت. در این فیلم در مقابل بریتنی مورفی و هم چنین جان لیگوزامو بازی کرده است و بعد از آن نیز در اولین کارگردانی نیکولاس کیج به نام ” Sonny” بازی کرده است.

در سال ۲۰۰۴ وی در فیلم “Trauma” اثر مارک ایوانز بازی کرده که در جشنواره ی ساندنس نیز حضور داشت .

طبق گفته ی منتقدان این فیلم مانند “Jacob’s Ladder (1990)” و “Memento (2000)” بوده است. در این سال هم چنین ، به یکی از بازیگران اصلی سریال “Six Feet Under” بدل شد ، در نقش هم جنسگرا بود که به شعر و هنر میپرداخت. بار دیگر توانست نازمدی هایی را در سال ۲۰۰۵ بدست آورد ، “Screen Actors Guild Award” یکی از آنها بشمار میرفت.

Domino

مینا این بار در فیلم “Domino” در سال ۲۰۰۵ حضور یافت ، فیلمی اکشن براساس زندگی یک شکارچی به نام دومینو.
مینا در کمدی رمانتیک “Rumor Has It” در کنار “Queen Latifah” و در کنار Alicia Silverstone در فیلم “Beauty Shop” بازی کرده است. هم چنین صداگذاری یکی از نقش های بازی “Kingdom Hearts II” محصول دیزنی و اینیکس را نیز او انجام داده است و در ورژن انگلیسی زبان “Final Fantasy VII Advent Children” اثر اینیکس نیز بازی کرده است.

وی در نقش اصلی در مقابل کاترین هیگل در “Caffeine (2006)” فیلمی کمدی و رمانتیک حضور داشته است. کمدی در مورد رابطه ای میباشد که به کت کافه ی سیاهی در لندن ختم میشود.
آخرین فیلم او در این سال نیز “Factory Girl” بوده است که در ۲۹ دسامبر اکران شده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کنی اورتگا

در سال ۲۰۰۷ نیز ، او یکی از بازیگران “Brooklyn Rules” اثر مایکل کورنتی بوده است. درامی جنایی که در ۱۸ می بصورت کاملن محدود اکران شد. بعد از این فیلم نیز سال بعد در فیلم دیگری در مورد زامبی ها به نام”Day of the Dead (2008)” حضور داشت. این فیلم بازساختی از فیلمی به همین نام ساخته شده در سال ۱۹۸۵ میباشد.

وی به بازی در “. Sex and Lies in Sin City” نیز پرداخته است. بعد از این فیلم نیز در سال ۲۰۱۲ به بازی در “American Reunion” و هم چنین بازی در “Never Mind the Buzzcocks” پرداخته است.
در سال ۲۰۱۵ نیز وی در “South of Hell” حضور یافت.

نام کامل
Mena Alexandra Suvari
تاریخ تولد
February 13, 1979
سن
۴۰ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
Nominated for 1 BAFTA Film Award
Another 3 wins & 4 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مینا سوواری
3/5 - (2 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه