بیوگرافی تیلور لاتنر

4 سال پیش
بیوگرافی تیلور لاتنر
4.3/5 - (36 امتیاز)

بیوگرافی تیلور لاتنر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

تیلور دنیل در ۱۱ فیبریه ی ، ۱۹۹۲ در میچیگان بدنیا آمد. او یک خواهر به اسم مکنا دارد. تیلور بخاطر بازی در نقش ” Jacob Black” در سری گرگ و میش شهرت یافته است.

زندگینامه تیلور لاتنر 

بیوگرافی تیلور لاتنر

فعالیت هنری

او در شش سالگی به کاراته روی آورد و هر سال در مسابقات مختلف توانست جایزه کسب کند. او به برنامه های مختلف از ۷ سالگی میرفت. در این سن تبلیغات قسمتی از ” Burger King” را برعهده داشت. او به مدت سه سال دیگر نیز ناموفق به کارش ادامه داد. در سن ۱۰ سالگی ، تیلور و خانواده اش به لس آنجلس رفتند. در آن زمان ، تیلور توانست در ” My Wife and Kids ” و ” The Bernie Mac Show” (۲۰۰۱) به بازی بپردازد و بعد ” Summerland ” و ” The Nick & Jessica Variety Hour ” (۲۰۰۴) از جمله فیلم هایی بود که در آنها به بازی پرداخت.

به علاوه ی بازیگری ، صداگزاری نیز انجام میداد. صداگذاری نقش ” Youngblood” را در ” What’s New, Scooby-Doo? ” برعهده داشت. به علاوه در کارهای دیگری نیز مانند ” He’s a Bully, Charlie Brown” و ” Which Way Is Up? ” و ” Silas and Britany” نقش هایی برعهده داشته است.

موفقیت ها

اولین فیلمی که باعث شهرت وی شد را میتوان ” Sharkboy and Lavagirl 3-D” نام برد. در سال ۲۰۰۸ نیز او نقش جیکوب بلک را در ” Twilight” ایفا کرد. در همان سال او در سریال تلویزیونی ” My Own Worst Enemy” نیز به بازی پرداخت.
بعد از موفقیت ها در این سری گرگ و میش بخاطر حضور در کنار بازیگرانی مانند ” Kristen Stewart” و ” Robert Pattinson” نام و شهرتی برای خود دست و پا کرد. خیلی از طرفداران این فیلم آنها را ” Team Jacob” و ” Team Edward” می نامیدند.
سری گرگ و میش که در پنج قسمت به طور گسترده ساخته شد فروشی بیش از ۳ بیلیون دلار در جهان داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کاترین بل

در زمان ساخت این سری ، سال ۲۰۱۰ تیلور در فیلم دیگری به نام ” Valentine’s Day” (فیلمی کمدی ) به بازی پرداخت. همان سال در ” Abduction” نیز بازی کرد ، ولی این فیلم موفقیت آمیز نبود.
به تازگی او در ” Grown Ups 2″ (کمدی آدام سندلر) بازی کرده است.

زندگی شخصی

تیلور بصورت رومانتیک با سلنا گومز و تیلور سوئیفت رابطه داشته است. او با دوست نزدیکش در فیلم پسر کوسه ای (تیلور دولی) در اوقات فراغت فیلم خانگی میسازد. در سال ۲۰۰۹ ، تیلور جز ۱۰۰ نفر از زیباترین ها در جهان شد.

نام کامل
Taylor Daniel Lautner
تاریخ تولد
February 11, 1992
سن
۲۷ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۱۹ wins & 31 nominations.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی تیلور لاتنر
4.3/5 - (36 امتیاز)
1
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • Ayda
    3 سال پیش

    خوبه ولی از نامزد در حال حاضر اصلا مطلبی موجود نبود .
    متشکرم