بیوگرافی اما رابرتس

4 سال پیش
بیوگرافی اما رابرتس
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی اما رابرتس به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

اما رابرتز، دختر اریک رابرتز و برادرزاده جولیا رابرت است و حرفه بازیگری خود را در تلویزیون و سینما آغاز کرده است. او در راینبک ایالت نیویورک در سال ۱۹۹۱ به دنیا آمده است. به عنوان دختری که در خانواده‌ای سینمایی پرورش یافته است او رفته رفته حرفه خود را به عنوان بازیگر به عنوان شخصیت نانسی درو و سریال Unfabulous محصول شبکه Nickelodeon آغاز کرد. او با بازی در Lymelife، It’s Kind of a Funny Story و Scream 4 نیز خود را به عنوان بازیگر فیلم‌های بزرگسال معرفی کرد.

زندگینامه اما رابرتس

بیوگرافی اما رابرتس

فعالیت هنری

پدر و مادرش زمانی که او تنها یک سال داشت از یکدیگر جدا شدند. او توسط مادرش بزرگ شد اما رابطه خوبی با پدرش نداشت هرچند با عمه‌اش جولیا رابرتز رابطه نزدیکی دارد. او بعدها اعتراف کرد که عشقش به بازیگری به خاطر او شکل گرفته است. زمانی که اما رابرتز هشت سال داشت، جولیا رابرتز او را در فیلم America’s Sweethearts وارد کرد تا نقشی کوچک را بازی کند. در سن ده سالگی او به عنوان دختر جانی دپ در فیلم Blow در سال ۲۰۰۱ انتخاب شد. پس از آن نیز در چندین فیلم نقشی کوتاه را بر عهده داشت.

او همچنین دوره‌ای کوتاه را در مدرسه‌ای در لس آنجلش گذراند ولی تمام تحصیلات خود را از طریق راه دور و آموزش در صحنه‌های فیلم کسب کرد. از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۷، رابرتز در سریال Unfabulous به عنوان دانش آموز دبیرستانی بازی کرد که آهنگ می‌نویسد و می‌خواند. او حتی در آهنگ‌های این سریال نیز اجرا داشته که در آلبومی در سال ۲۰۰۵ منتشر شد. در سال ۲۰۰۶ او در فیلم کمدی و فانتزی Aquamarine حضور پیدا کرد که داستان دو دوست را که پری دریایی را پیدا می‌کنند روایت می‌کرد. در همان سال او نقش نانسی درو را در فیلمی با اقتباس از این شخصیت داستانی بازی کرد. این نقش آفرینی او سبب شد که او به شهرت بیشتری دست یابد و در فیلم‌های خانوادگی بیشتری بازی کند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جوانا کسیدی
بیوگرافی اما رابرتس

در سال ۲۰۰۸ او در فیلم مستقل کارگردان درک مارتینی با نام Lymelife بازی کرد. او در سال ۲۰۱۰ پرکار بود و در فیلم‌های متعددی از جمله It’s Kind of a Funny Story، Valentine’s Day و Twelve بازی کرد. پس از مدت کوتاهی شرکت در کالج سارا لارنس، رابرتز به بازیگری تمام وقت بازگشت. او با کارگردان وز کراون در جیغ ۴ همکاری کرد و در سال ۲۰۱۲ نقش ستاره پاپی را در فیلم Celeste ایفا کرد.

در سال‌های اخیر او پرکار بوده است و در فیلم‌های متعددی ایفای نقش کرده است. او همچنین نقش آفرینی تحسین برانگیزی را در فصل سوم سریال American Horror Story ایفا کرد. در سال ۲۰۱۵، او در سه فیلم Ashby، February و Nerve بازی کرد. در مورد روابط عاشقانه او گفته می‌شود که او با زک افران، الکس پتی فر، تیلور لاتنر، چورد اوراستریت و ایوان پیترز روابطی عاشقانه داشته است. در سال ۲۰۱۳ نیز گزارش شد که او به خاطر مونترال کانادا به خاطر رفتار خشونت آمیز دستگیر شده است.

نام کامل
Emma Rose Roberts
تاریخ تولد
February 10, 1991
سن
۲۸ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۶ wins & 26 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی اما رابرتس
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه