بیوگرافی مایکل آنتونی تروینو

4 سال پیش
بیوگرافی مایکل آنتونی تروینو
Rate this post

بیوگرافی مایکل آنتونی تروینو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

  مایکل آنتونی تروینو در ۲۵ ژانویه سال ۱۹۸۵ در کالیفرنیا متولد شد.والدین اون مکزیکی میباشند . او برای ایفای نقشش به عنوان تایلر لاکوود در سریال خاطرات خون اشام محصول شبکه سی دبلیو به شهرت رسید.

زندگینامه مایکل آنتونی تروینو

بیوگرافی مایکل آنتونی تروینو

فعالیت هنری

تروینو در فیلم کانال دیزنی، دختران گاوچران جذاب در نقش جکسون مید به ایفای نقش پرداخت. او همچنین به عنوان بازیگر مهمان در سریال‌های پرونده های قدیمی، بدون اثر ، استخوان ها و فرمانده کل قوا بازی کرد. تروینو همچنین نقش کوتاهی در سریال تلویزیونی افسون شده در فصل هشتم آن به عنوان آلاستیر ایفا کرد.

او همچنین نقشی در سریال پولداران در شبکه اف ایکس به عنوان دانش آموز دبیرستانی، برنت، ایفا کرد که در مجموع در سه اپیزود فصل اول و در سومین اپیزود فصل دوم حضور داشت. او در سریال تلویزیونی با نام عصا در سال ۲۰۰۷ در نقش جیمی وگا به ایفای نقش پرداخت. در سال ۲۰۰۸، تروینو برای بازی در سه اپیزود سریال ۹۰۲۱۰ شبکه سی دبلیو انتخاب شد.

او در این سریال نقش آزی دانش آموز دبیرسانی را بازی می‌کرد. در سال ۲۰۰۹، او به عنوان تایلر لاکوود در سریال خاطرات خون آشام شروع به بازی کرد. او همچنین در اسپینافی از همین سریال در نقش خودش در سال ۲۰۱۳ نیز بازی کرد که به اولین کاراکتر اصلی تبدیل شد که از شویی در شوی دیگر بازی می‌کند. در آوریل ۲۰۱۵، اعلام شد که او در پایان فصل ششم مانند همکاراش نینا دوبرف از این سریال کنار رفته است.علاقه ی مایکل به بازیگری از زمان بازی در تئاتر در دبیرستان شروع شد و او پس از پابان دبیرستان علاقه ی خود را دنبال کرد .

مطلب مرتبط:  بیوگرافی بتی (بتول فخری)

نام کامل
Michael Anthony Trevino
تاریخ تولد
January 25, 1985
سن
۳۴ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۲ wins & 3 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مایکل آنتونی تروینو
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه