بیوگرافی اد هلمز

4 سال پیش
بیوگرافی اد هلمز
Rate this post

بیوگرافی اد هلمز به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 اد هلمز بازیگر، کمدین، خواننده و نوازنده‌ای که به شوهای تلویزیونی‌ و فیلم‌های سینمایی‌اش با نام‌های نمایش های روزانه، اداره، خماری و تعطیلات مشهور است. او در ۲۴ ژانویه ۱۹۷۴ در آتلانتا به دنیا آمده است. او حرفه ویرایش فیلم را زمانی که کارهای کمدی انجام می‌داد شروع کرد و در نهایت در برنامه نمایش روزانه آغاز به کار کرد. او پس از این در سریال کمدی اداره در سال ۲۰۰۹ نقش آفرینی کرد و در فیلم پرفروش خماری نیز بازی کرد. هلمز همچنین خواننده و نوازنده است که در فستیوال سالانه بلوگرس نیز اجرا داشته است.

زندگینامه اد هلمز

بیوگرافی اد هلمز

فعالیت هنری

هلمز در دبیرستان به دنبال تئاتر رفته و پیش از اینکه به کالج ابرلین در اوهایو برود نوازندگی گیتار را شروع کرد. او پس از آن از رشته جغرافیا به سینما تغییر گرایش داد و مدرک کارشناسی خود در تئوری و فناوری فیلم در سال ۱۹۹۶ دریافت کرد. پس از کالج ابرلین، او به نیویورک نقل مکان کرد. او در آنجا به شغل تدوینگری روی آورد و همزمان به اجرا استندآپ کمدی نیز پرداخت. او در نهایت حرفه تدوینگری را کنار گذاشت و به صداپیشگی تبلیغات تلویزیونی روی آورد.

او در طی تحصیل در کالج زمانی را برای اجرا و خوانندگی در گروه ابرتونز نیز اختصاص داد. تا به امروز هلمز، در برخی از اجراهای بلوگرس در لس آنجلس همکاری می‌کند. در این فستیوال خوانندگان بسیاری حضور دارند. در سال ۲۰۰۲، هلمز برای شو تلویزیونی جان استوارت، برنامه روزانه امتحان داد و توانست به مدت ۴ سال در این سریال کمدی حضور داشته باشد. او پس از کار در شوهای دیگری نظیر پرورش شکست خورده و شلوارهای یکشنبه در سریال پرطرفدار شبکه ان بی سی یعنی اداره حضور پیدا کرد. او در این سریال نقش اندری برنارد را کارمندی ناراضی است و این وجه از خود را می‌خواهد در آهنگی نشان دهد. همین امر سبب می‌شد که او توانایی موسیقی خود را نیز به بینندگان نشان دهد. این سریال که برنده جایزه امی نیز شده است تا سال ۲۰۱۳ ادامه داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سپیده افشار
انیمیشن قهرمان کوچک

در اواسط دهه ۲۰۰۰، او همچنین در سینما نیز حضور داشت. در سال ۲۰۰۶، او صداپیشگی انیمیشن قهرمان کوچک را عهده‌دار شد. در همان سال، هلمز، در فیلم‌های حرفت را باور می کنم و سخت راه برو: داستان دویی کاکس حضور پیدا کرد. او همچنین در همان سال با استیو کرل، همبازی خود در سریال اداره در فیلم ایوان قادر مطلق نقش آفرینی کرد. او در سال ۲۰۰۸ در فیلم‌های کمدی بیشتری بازی کرد که از جمله آن‌ها می‌توان به ملاقات با دیو ، نیمه حرفه ای ودرک پایین اشاره کرد.

در سال ۲۰۰۹، اد هلمز پس از بازی در نقش استوارت پرایس در فیلم خماری با کارگردانی تاد فیلیپس به موفقیتی چشم‌گیر دست پیدا کرد. در این فیلم بردلی کوپر و زک گلیفیاناکیس بازی می‌کردند. داستان این فیلم کمدی در رابطه با دوستانی بود که آرزو گذراندن روزی فراموش نشدنی را دارند.

نام کامل
Ed Helms
تاریخ تولد
January 24, 1974
سن
۴۵ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۵ wins & 12 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی اد هلمز
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه