بیوگرافی کن لئونگ

4 سال پیش
بیوگرافی کن لئونگ
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی کن لئونگ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

«کن لئونگ» در قسمت دو پل شرق شهر نیویورک بزرگ شد، خانواده او پیش از پایان دوره دبیرستانش در الد بریج به میدوود، بروکلین نقل مکان کردند. او تحصیلاتش را در دانشگاه نیویورک زیر نظر «کاترین راسل»، «نان اسمیثنر» گذراند سپس اندکی هم تحت تعلیم «آن جکسون» در استودیو اچ بی بود.

زندگینامه کن لئونگ

بیوگرافی کن لئونگ

فعالیت هنری

او در سال ۱۹۹۷ با بازی در نقش منفی مرید «سنگ» در فیلم «ساعت شلوغی» به کارگردانی «برت رتنر» دبیوت کرد. «رتنر» درباره «لونگ» این نظر را داشت که بازیگر قدرتمندی است و از نظر استعداد او را با «فیلیپ سیمور هافمن» برابر دانست. «لونگ» همچنین در فیلم‌های «اژدهای سرخ»، «مرد خانواده» و «مردان ایکس: آخرین ایستادگی» با «رتنر» همکاری کرد. «ادوارد نورتون» نیز در اولین تجربه کارگردانی‌اش با «لونگ» در فیلم «حفظ ایمان» همکاری کرد. «نورتون» به شدت تحت تأثیر بازی خوب «لونگ» قرار گرفت و درباره او گفت که «لونگ» یکی از صحنه‌های ضعیف فیلم را به یکی از بهترین صحنه‌های کل فیلم تبدیل کرد.

در سال ۲۰۰۷ او با «هایدن پنتیر» در فیلم «بوسه شانگهای» همکاری کرد و در فستیوال فیلم آسیایی آمریکایی سن فرانسیسکو از او قدردانی شد. او همچنین در همان سال در سریال درام «سوپرانوز» شبکه اچ بی او به عنوان مهمان ظاهر شد و در ادامه تجربه تلویزیونی خود از فصل چهارم تا پایان سریال «لاست» شبکه‌ ای بی سی در نقش «مایلز استراوم» حضور یافت.

کامیک مارول

در تاریخ ۲۹ سپتامبر ۲۰۱۷ شبکه ای بی سی سریال «اینهیومنز» را با الهام گرفتن از کامیک مارول به همین نام ساخت که درباره ابرقهرمانانی بود که در ماه زندگی می‌کردند و قدرت‌هایشان در نتیجه تغییرات ژنتیکی بود که توسط «کری» اعمال شده بود. «لونگ» در این سریال نقش «کارناک» یکی از اعضای خانواده سلطنتی «اینهیومنز» را بر عهده داشت که قدرت یافتن اشکال در همه مسائل را داشت. او با این توانایی می‌توانست از اشتباه کردن جلوگیری کند و به عنوان استراتژیست و فیلسوف خانواده سلطنتی عمل می‌کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مصطفی قدیری

نام کامل
Kenneth Leung
تاریخ تولد
January 21, 1970
سن
۴۹ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۲ wins & 2 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کن لئونگ
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه