بیوگرافی کیتی ساگال

4 سال پیش
بیوگرافی کیتی ساگال
Rate this post

بیوگرافی کیتی ساگال به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 کیتی ساگال، بازگر و خواننده پس از بازی در نقش پگ بانتی در سریال متاهل … بچه دار از شبکه فاکس در اواخر دهه ۸۰ به شهرت رسید. در این دوره او موفق به دریافت سه نامزدی گلدن گلوب و دو نامزدی جشنواره کمدی آمریکا شد.

زندگینامه کیتی ساگال

بیوگرافی کیتی ساگال

فعالیت هنری

با اینکه شخصیت پگ بانتی بسیار مشهور بود، او سریعا پس از پایان سریال در پروزه های دیگر مشغول به کار شد به خصوص در سریال‌ها و فیلم هایی که شخصیتی عکس شخصیت بانتی داشتند. به عنوان مثال او در سال ۲۰۰۸ نقش جما تلر مارو در سریال فرزندان آشوب شد که در سال ۲۰۱۱ برای او یک جایزه گلدن گلوب در رشته بهترین بازیگر زن در سریال درام به ارمغان آورد.

علاوه بر برنامه سنگینش در سینما، کتی کار در زمینه مورد علاقه اش، خوانندگی و آهنگ نویسی را نیز از سر گرفته است. او با کمک شرکت ولی اینترتینمنت موفق به ضبط و انتشار یک آلبوم در سال ۲۰۰۴ شد.

کترین لوییز سگال دختر بوریس سگال فقید، کارگردان مهور تلوزیون و سینما بود و مادرش سارا زیلینگ کارگردان و خواننده بود. کتی در سن ۵ سالگی صدا و هنرپیشگی را در مرکز هنر کالیفرنیا در والنسیا کالیفرنیا خواند. او در ابتدا در گروهی به نام گروهی بدون نام مشغول شد اما پس از آشنا شدن با جین سیمونز، خواننده گروه کیس از خوانندگی کناره گیری کرد. در این هنگام او شهرت زیادی به عنوان همخوان سیمونز، باب دیلن، الیویا نیوتون جان، اتا جیمز، تانیا تاکر رقم زد. در سال ۱۹۸۵ در حالی که در تئاتر موزیکال مشغول بود، یک مدیر استعدادیابی او را برای بازی در سریال کوتاه کمدی مری استخدام کرد. او پس از آن تمرکزش را روی فیلم و تلوزیون گذاشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی حسین دهلوی

نام کامل
Katey Sagal
تاریخ تولد
January 19, 1954
سن
۶۵ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
Won 1 Golden Globe. 10 wins & 20 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کیتی ساگال
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه