بیوگرافی لورن کوهن

4 سال پیش
بیوگرافی لورن کوهن
3.6/5 - (13 امتیاز)

بیوگرافی لورن کوهن به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 لورن کوهن بازیگر سینما و تلویزیون است. وی سال ۱۳۶۰ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار لورن کوهن می‌توان به بازیگری در سریال مردگان متحرک، فیلم بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت و فیلم Mile 22 اشاره کرد.

زندگینامه لورن کوهن

بیوگرافی لورن کوهن

فعالیت هنری

لورن کوهن نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۵ در ۲۵ سالگی در فیلم Van Wilder 2: The Rise of Taj به کارگردانی Mort Nathan بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال مردگان متحرک، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای لورن کوهن محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Kal Penn، Daniel Percival، Glen Barry و Anthony Cozens را تجربه کرد.

لورن کوهن در سال ۱۳۸۹ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم لورن کوهن در این سال، بازیگری در سریال مردگان متحرک به کارگردانی فرانک دارابونت محسوب می‌شود.

سریال مردگان متحرک

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی لورن کوهن بازی در سریال مردگان متحرک بوده است. لورن کوهن سال ۱۳۸۹ در ۲۹ سالگی در سریال مردگان متحرک نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با فرانک دارابونت همکاری داشته است. لورن کوهن توانست با بازی در سریال مردگان متحرک تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر اندرو لینکولن، جان برنتال، سارا وین کالایز و چندلر ریگز بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ریچارد گِر

لورن کوهن علاوه‌بر سریال مردگان متحرک، سال ۱۳۹۵ در ۳۵ سالگی در فیلم بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت نیز بازی کرده است. لورن کوهن این‌بار با زک اسنایدر یعنی کارگردان فیلم بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت و هنرمندانی چون بن افلک، هنری کاویل، امی آدامز و جسی ایزنبرگ همکاری داشت.

همکاری با بازیگران

در این سال‌ها لورن کوهن با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران دانای گوریرا با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با لورن کوهن داشته است.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی لورن کوهن آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. لورن کوهن را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که ۸۷% آثار وی سینمایی و ۱۳% آثارش تلویزیونی است. در واقع لورن کوهن از مجموع ۸ اثری که در کارنامه دارد، در ۷ اثر در سینما با نام‌های فیلم Mile 22، فیلم همه چشم‌ها به من، فیلم بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت، فیلم پسر، فیلم Collection، فیلم Young Alexander the Great و فیلم Van Wilder 2: The Rise of Taj به ایفای نقش پرداخته و در ۱ اثر در تلویزیون با نام سریال مردگان متحرک بازی کرده است.

تاریخ تولد
January 07, 1982
سن
۳۷ سال
حرفه
بازیگر

تاریخ تولد: ۷ ژانویهٔ ۱۹۸۲ (سن ۳۷ سال)، چری هیل، نیو جرسی، آمریکا
قد: ۱٫۷ متر
والدین: سوسن کوهن
آموزش: دانشگاه وینچستر
جوایز: Satellite Award for Best Television Ensemble

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی لورن کوهن
3.6/5 - (13 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه