بیوگرافی ست روگن

4 سال پیش
بیوگرافی ست روگن
Rate this post

بیوگرافی ست روگن به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 سف راجن در ونکوور بدنیا آمد ، مادرش سندی مددکار اجتماعی و پدرش مارک راجن در سازمان های غیر دولتی کار میکرد . پدرش آمریکایی و مادرش کانادایی بود. او در مدارس “Talmud Torah” و “Point Grey” درس میخواند و به خاطر استند آپ کمدیش شناخته شده بود. در ۱۶ سالگی ، سف جایگاه دوم را در مسابقه کمدی ونکوور بدست آورد .

زندگینامه ست روگن

بیوگرافی ست روگن

فعالیت هنری

کمی بعد از آن اولین نقش خود را در برنامه کوتاه “Apatow” اجرا کرد و بعد به برنامه تلویزیونی “Freaks and Geeks” و در نقش کن میلر بود . البته این برنامه بیش از یک فصل بطول نیاجامید. با نقش آفرینی او در “Freaks and Geeks” او در چند پروژه ی تلویزیونی ناموفق نیز حضور داشت و بعد از به ورژن های آمریکایی ملحق شد “Da Ali G Show” و در فصل های دوم تا آخر نیز در آنها حضور داشت . در کنار دوست بچگیش و همکارش ایوان گلدبرگ . تیم نویسنده جایزه امی را برنده شد. بخاطر طرفداران زیاد در فصل اول ، راجن تصمیم گرفت که شانس کار کردن با “Sacha Baron Cohen” بدست آورد.

The 40-Year-Old Virgin

در زمان کار با “Apatow” ، او به تیم بازیگران فیلم “The 40-Year-Old Virgin” ملحق شد و اعتبار زیادی بدست آورد . بعد از آن ، او در “Knocked Up” ایفای نقش کرد ، فیلم دوم “Apatow” موفقیت چشم گیری داشت . این دو همکاری های زیادی با هم داشتند در پروژه هایی مثل “Superbad” ، “Pineapple Express” و “Funny People” . او همچنین در فیلم “Superbad” با گلدبرگ همکاری داشت . همکاری های آنها از دوران نوجوانی بود . آنها جایزه ی کانادایی طنز را برای بهترین نویسندگی در سال ۲۰۰۸ بدست آوردند . کمی بعد مشغول به نوشتن داستان “Pineapple Express” ، “The Green Hornet” شدند .

مطلب مرتبط:  بیوگرافی نینا دوبرو

راجن در انیمیشن هایی نظیر “Horton Hears a Who” ، “Kung Fu Panda” و “Monster vs. Aliens” ، “The Simpsons” و “American Dad!” صدا گزار بود.
راجن در لس آنجلس با همسرش لارن میلر زندگی میکند

نام کامل
Seth Aaron Rogen
تاریخ تولد
April 15, 1982
سن
۳۷ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
Nominated for 1 Primetime Emmy
Another 11 wins & 24 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ست روگن
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه