بیوگرافی ایموگن پوتس

4 سال پیش
بیوگرافی ایموگن پوتس
5/5 - (5 امتیاز)

بیوگرافی ایموگن پوتس به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 بازیگر انگلیسی ایموجن پوتس (Imongan Poots) دختر یک خبرنگار انگلیسی تبار به اسم “Fiona” و یک تهیه کننده ی تلویزیونی ایرلندی به اسم “Trevor Poots” است. پوتس در شهر لندن در مدرسه ی دخترانه ی “Bute House Preparatory” و”Queen’s Gate School” و “Latymer Upper School” درس میخواند . وقتی نوجوان بود در تئاتر بزرگ “Youngblood” بود و بروی نقش های عاشقانه تمرین میکرد .

زندگینامه ایموگن پوتس

بیوگرافی ایموگن پوتس

فعالیت هنری

اولین نقش تصویریش در سال ۲۰۰۴ در فیلم درام انگلیسی “Casualty” بود . بعد از آن نقش بزرگتری به عنوان “Yong Valerie” در فیلم “V for Vendetta” داشت . در پروژه های متفاوتی نظیر “۲۸ Weeks Later” ، “Me and Orson Welles” ، “Centurion” ، “Bouquet of Barbed Wire” ، “Fright Night” ، “A Later Quarter” ، “Greetings from Tim Buckley” و “The Look of Love” نیز نقش ایفا کرد .

ایموجن در بیمارستان ملکه شارلت و چلسی در همرسمیت لندن به دنیا آمد.

حضور در فیلم Castle in The Ground

این فیلم داستان نوجوانی را روایت می‌کند که در حالی‌که با مرگ نابهنگام مادرش دست و پنجه نرم می‌کند، با همسایه دیوار به دیوار کاریزماتیک ولی پریشانش آشنا می‌شود. و طولی نمی‌کشد که این نوجوان گرفتار دنیای اعتیاد و خشونتی می‌شود، که مانند یک اپیدمی تمام شهر کوچکشان را هم در بر می‌گیرد.

کمپانی فیلم‌سازی ویلیام وودز (William Woods): کمپانی Woods Entertainment و کمپانی فیلم‌سازی مایکل سولومون (Michael Solomon): کمپانی Band With Pictures از تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. گوردون (Gordon)، تام اسپریگز (Tom Spriggs)، راب مک گیلیوری (Rob McGillivray)، بن استراناهان (Ben Stranahan)، جورج استراناهان (George Stranahan)، جان هنسن (John Hansen)، مارک گینگراس (Mark Gingras)، و جان لاینگ (John Laing) از تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم به شمار می‌روند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی حسین خانی‌بیک

تاریخ تولد: ۳ ژوئن ۱۹۸۹ (سن ۳۰ سال)، همرسمیت، لندن، بریتانیا
قد: ۱٫۶۳ متر
نام کامل: Imogen Gay Poots
نامزد دریافت جایزه: جایزهٔ لارنس الیویه برای بهترین بازیگر زن نقش مکمل
والدین: ترور پوتس، فیونا گودال

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ایموگن پوتس
5/5 - (5 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه