بیوگرافی جیم کاویزل

4 سال پیش
بیوگرافی جیم کاویزل
4.5/5 - (111 امتیاز)

بیوگرافی جیم کاویزل به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 جیمز پاتریک کاویزل در ۲۶ ستپامبر ۱۹۶۸ در “Mount Vernon” ، “Washington” بدنیا آمد . مادرش مارگارت ، بازیگر پیشین تئاتر و پدرش جیمز کاویزل فیزیوتراپ بود . او از خانواده های کاملا کاتولیک بود.

زندگینامه جیم کاویزل

بیوگرافی جیم کاویزل

فعالیت هنری

مادرش اصلیتی ایرلندی و پدرش اصلیتی اسلوواکی رومانیایی دارد. جیمز به دوچیز خیلی علاقه مند بود ، دین و ورزش . او مانند یک قهرمان به بسکتبال علاقه داشت و رویایش بازی در لیگ NBA بود. در جوانی با مسیحیت القا پیدا کرده بود . وقت زیادی را با خانوده اش در کلیسا می گذراند . در سال ۱۹۸۴ ، او در دبیرستان “Mount Vernon” درس میخواند. اما بعد از دو سال به دبیرستان دیگری خود رفت . در بهار همان سال ، او بار دیگر مدرسه خود را تغییر داد و به واشنگتن جایی که او در بسکتبال یک ستاره بود رفت و در سال ۱۹۸۷ نیز فارغ التحصیل شد . زمانی که در دبیرستان های “O’Dea” و “Kennedy” بود با دوستان خانوادگی اش زندگی میکرد.

با ادامه دبیرستان و راه یافتن به دانشگاه او بار دیگر در تیم بسکتبال بازی کرد . آسیب دیدگی پا باعث به آخر رسیدن رویاهای جیمز در رسیدن به NBA بود . کمی بعد از آن ، او تمرکزش را معطوف بازیگری کرد . در سال ۱۹۹۰ ، جیمز برای بازی در فیلم “My Own Private Idaho” تست بازیگری داد . جیمز نقش کوچکی را به عنوان منشی هواپیما بعد از اینکه به دستیار انتخاب بازیگر گفت که به تازگی از ایتالیا مهاجرت کرده بدست آورد . در همان سال ، او به لس آنجلس سفر کرد و در آنجا در زمان تست بازیگری در رستوران کار میکرد . او نقش کوچکی را در “Diggstown” و “Wyatt Earp” بدست گرفت و به عنوان بازیگر مهمان در “The Wonder Years” و “Murder, She Wrote ” حضور داشت .

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آلن رودولف
The Thin Red Line

جیمز به این نقش های کوچک بی اعتنا بود و حتی تصمیم به ترک بازیگری در سال ۱۹۹۸ گرفت ، این درست زمانی بود که بخاطر نقش “Private Witt” در “The Thin Red Line” جایزه درک منتقدانه را بدست آورد. در همان سال ، پاتریک بار دیگر جایزه بالاتری را بدست آورد. این بار در “Ride With the Devil” و “Frequency” . در سال ۲۰۰۱ ، در نقش عاشق و دلباخته ی جنیفر لوپز در “Angel Eyes” بود این باعث شد که او به یک بازیگر چند منظوره تبدیل شود. در زمان “High Crimes” ، جیمز از بازی نقش های عاشقانه بخاطر ایمان کاتولیکی قوی اش اجتناب میکرد.

این در زمانی بود که توسط میل گیبسن انتخاب شد برای بازیگری در نقش عیسی مسیح در فیلم “The Passion of the Christ” . این فیلم عنوانی برای او ساخت ، این فیلم یکی از پرفروش ترین فیلم های زمان خود بود . گرچه فیلم برخوردی با مسایل بحث برانگیز داشت ، عملکرد جیمز با تحسین مخاطبان و بینندگان پیدا شد . در سال ۲۰۱۱ ، او در سریال شبکه ی CBS با نام “Person of Interest” ایفای نقش کرد و این نقشش نیز پاتریک را از قبل معروف تر کرد . این سریال به یکی از پربیننده ترین سریال در تلویزیون بدل شد . جیمز هنوز در حال بازی در این سریال است . جیمز با همسرش کری که معلم مدرسه است زندگی میکند ، آنها با هم در سال ۱۹۹۳ آشنا شدند و در سال ۱۹۹۶ با یکدیگر ازدواج کردند .

نام کامل
James Patrick Caviezel
تاریخ تولد
September 26, 1968
سن
۵۱ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۴ wins & 5 nominations

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ساره آرین
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جیم کاویزل
4.5/5 - (111 امتیاز)
3
برچسب ها :

دیدگاه شما

3 دیدگاه

  • Pani
    4 سال پیش

    وای جیم خیلی خیلی جذاب و خوشتیپه🤤💜

  • ویکتوریا
    4 سال پیش

    چرا هیچ سایتی از کوچکی و جوانی جیم کویزل عکس نمی ذاره ؟؟؟؟؟ حتی از بچه هاش هم فقط یک عکس هست

  • محدثه
    3 سال پیش

    خیلی دوسش دارم