بیوگرافی جنیفر کارپنتر

4 سال پیش
1/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی جنیفر کارپنتر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 جنیفر در کنتاکی بدنیا آمد. مادرش کاترین میچل و پدرش رابرت کارپنتر بود.

زندگینامه جنیفر کارپنتر

بیوگرافی جنیفر کارپنتر

فعالیت هنری

او ابتدا در ” St. Raphael the Archangel” و بعد در آکادمی ” Sacred Heart” بود . دو سال اخر دبیرستان ، او به مطالعه ی درام در تئاتر “Walden” در لوئیس ویلی در کنتاکی میپرداخت . بعد از آن در مدرسه ی جولیارد در شهر نیویورک آموزش میدید. در ۲۰۰۲ ، قبل از پایان تحصیلاتش ، اولین کارش را در احیای آرتور میلر با نام ” The Crucible” با بازی لیام نیسون و لورا لانی بود.

اولین موفقیتش نقش امیلی روز در فیلم ” The Exorcism of Emily Rose” بود. او با بازی در این فیلم برنده ی جایزه ی MTV و جایزه ی ” Hollywood Life Breakthrough” شد. هم چنین به عنوان ” Breakout Performer” جایزه ی اسکریم سال ۲۰۰۶ بود. در سال ۲۰۰۶ ، او به عنوان خواهر دکستز در سریال “Dexter” بود. اینجا ، او اولین همسرش را ملاقات کرد ، مایکل سی هال ( بازیگر نقش دکستر).

در سال ۲۰۱۱ ، او در ” Gruesome Playground Injuries” به ایفای نقش پرداخت و در دومین بازی تئاترش نیز به عنوان بازیگر مهمان در درام CBS در ” The Good Wife” بود.
در ژانویه ۲۰۱۴ ، خبرهایی از بازی او در فیلم درامی جدید از شبکه ABC با نام ” Sea of Fire” به عنوان یک مامور FBI بود. گرچه ، این فیلم به پخش نرسید. در آگوست همان سال ، خبرهای دیگری از نقش جولیا کیدمن در بازی ویدیویی خشن و ترسناک “The Evil Within” باعث تبلیغ اولین نقشش در بازی های ویدیوئی شد. این بازی در اکتبر همان سال به فروش رسید.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ست مک فارلن

نام کامل
Jennifer Leann Carpenter
تاریخ تولد
December 07, 1979
سن
۴۰ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۵ wins & 21 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جنیفر کارپنتر
1/5 - (2 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه