بیوگرافی جنیفر لوپز

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی جنیفر لوپز به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 جنیفر لین لوپز در ۱۴ جولای ۱۹۶۹ در کسل هیل ، برونکس جنوبی بدنیا آمد . او سه خواهر دیگر دارد ، لزلی لوپز (خانه دار) ، لیندا لوپز (دیجی) . جنیفر همیشه رویای سوپر استار شدن در چند حرفه را داشت .

زندگینامه جنیفر لوپز

بیوگرافی جنیفر لوپز

فعالیت هنری

والدینش گوادالوپ رودریگز و دیوید لوپز هر دو در پونس بودن ، دومین شهر بزرگ پورتو ریکو بودند . آنها زمانی که کودک بودند به نیویورک آمدند و در همان جا با یکدیگر آشنا شدند.

در کودکی ، جنیفر از ژانر های مختلف موسیقی خوشش می آمد ، مخصوصا یک ریتم آفریقایی کارائیبی( Salsa) ، عربی و… . گرچه جنیفر عاشق موسیقی بود ، فیلم ها نیز او را شیفته ی خود ساختند . تاثیر گذارترین موسیقی او ریتا مورینو بود به اسم “West Side Story” . در پنج سالگی ، جنیفر شروع به یادگیری موسیقی و رقص کرد . در کنار این ، جنیفر دختر مدرسه ای کاتولیک نیز بود ، که مانند دخترهای کاتولیک دیگر در مدرسه ی “Holy Family” هشت سال تحصیل کرد . قبل از فارغ التحصیلی از دبیرستان او یک قهرمان تنیس بود . در ۱۸ سالگی ، جنیفر خانه ی پدرش را ترک کرد . در این زمان ، او در یک شرکت کار میکرد همزمان با آن رقاص نیز بود.

بعد از دبیرستان ، او در یک دفتر کار میکرد ، در این زمان او آموزش های رقص خود را رها نکرد . او خانه ی والدینش را رها کرد زیرا آنها از تصمیم او میترسیدند که به دنبال کسب و کار برود . موفقیت های او از زمانی که به او نقش دختر پرواز در کمدی شبکه FOX به اسم “In Living Color” پیشنهاد شد شروع شد . بعد از دو سال کار در این فیلم ، جنیفر برای رقص برای جانت جکسون پیش او رفت . اولین فیلم بزرگ او نیز “My Family” است که بعد از آن نیز حرفه اش وقتی که نقش “Tejana Singer Selena Quintanilla Perez” را در فیلم سلنا بازی کرد نمایان شد .

مطلب مرتبط:  بیوگرافی بهناز بستان دوست

نام کامل
Jennifer Lynn Lopez
تاریخ تولد
July 24, 1969
سن
۵۰ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
Nominated for 1 Golden Globe
Another 19 wins & 47 nominations

آلبوم‌ها

On the 6 (آن د سیکس) (۱۹۹۹)
J.Lo (جی. لو) (۲۰۰۱)
This Is Me… Then (این منم… خوب حالا) (۲۰۰۲)
Rebirth (تولد دوباره) (۲۰۰۵)
Como Ama una Mujer (آنطور که یک زن دل می‌بازد) (۲۰۰۷)
Brave (شجاع) (۲۰۰۷)
?Love (عشق؟) (۲۰۱۱)
A.K.A. (ای.کی. ای) (۲۰۱۴)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جنیفر لوپز
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه