بیوگرافی ویلیام فیچنر

4 سال پیش
بیوگرافی ویلیام فیچنر
4.5/5 - (45 امتیاز)

بیوگرافی ویلیام فیچنر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 مردی کوچک با قلبی بزرگ ، ویلیام قلب مردم نیویورک را برای ده ها به لرزه درآورد . بیل در سال ۱۹۵۶ در لانگ آیلند ، نیویورک بدنیا آمد . مادرش پاتریکیا و پدرش ویلیام فیچنر بود . او اصلیتی آلمانی ، ایرلندی و انگلیسی دارد.

زندگینامه ویلیام فیچنر

بیوگرافی ویلیام فیچنر

فعالیت هنری

فیچنر در ” Cheektowaga” بزرگ شد و در سال ۱۹۷۴ از دبیرستان “Maryvel” فارغ التحصیل شد . اولین نقشش در یک اپرا “As the World Turns” و یک کمدی “Grace Under Fire” بود. او در فیلم های دیگری نیز مانند “Armagedon” ، “Empire Falls” ، به عنوان مشاور ازدواج در فیلم “Mr. & Mrs. Smith” و در “The Dark Knight” نیز حضور داشت. طرفدار صبرس بوفالو همیشه نسبت به راهی که میرود آگاهی دارد. همسر او کامبری خلیل است .

فیکنر نخستین بار در سال ۱۹۸۷، در نقش جاش اسنایدر در فیلم As the World Turns، مقابل دوربین رفت. او همچنین در فیلم‌های Contact, Heat, Armageddon, Go ,Equilibrium, Black Hawk Down, The Perfect Storm, The Longest Yard, Crash, Ultraviolet و شوالیه تاریکی نقش آفرینی کرد. و همچنین در فیلم لاک پشت‌های نینجا Teenage Mutant Ninja Turtles نیز نقش آفرینی کرد.

یکی از به یاد ماندنی‌ترین بازی‌های او در فیم Pasion of Mind است که دمی مور هم در آن بازی کرده‌است. او برای بازی در فیلم Crash جایزهٔ بهترین بازیگر صحنه را از اتحادیهٔ بازیگران سینما و «بهترین بازی گروهی» را از بخش منتقدان سینما، دریافت کرده‌است.

بازی‌های ویدئویی

او به عنوان بیل فیکنر، با صدای خود برای شخصیت Ken Rosenberg، در بازی‌های ویدئویی معروف ماشین دزدی بزرگ: وایس سیتی و ماشین دزدی بزرگ: سن اندریس، صحبت کرده‌است. فیکنر همچنین از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۶ در سریال علمی-تخیلی Invasion در نقش Sheriff Tom Underlay بازی کرد. بعد از لغو شدن ادامهٔ سریال Invasion، برای بازی در نقش الکساندر ماهون(Alex Mahone)در فصل ۲، ۳ و ۴ سریال فرار از زندان، از ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۹، انتخاب شد. بعد از آن، همچنین برای جایزه دادن در لیگ ملی هاکی حضور پیدا کرد. او همچنین در اپیزود ۱۷ فصل ۵ سریال The West Wing و ۳ قسمت از سریال Entourage ظاهر شده‌است. فیکنر همچنین در نقش کوتاهی به عنوان مدیر بانک ملی Gotham در فیلمThe Dark Knight بازی کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی برایان دی پالما

در سال ۲۰۱۰ هم در فیلم‌های Drive Angry, Night And Day, Date Night و فیلم در حال تولید The Big Bang بازی می‌کند.

فیلم شناسی

فیلم

مسابقه تلویزیونی
چیره‌دستی
روزهای عجیب و غریب (فیلم)
مخمصه (فیلم ۱۹۹۵)
تمساح آلبینو
طولانی‌ترین فاصله
فرابنفش (فیلم)
تیغ شهرت
شوالیه تاریکی (فیلم)
شب قرار
رانندگی جنون
نادرست (فیلم)
فانتوم (فیلم ۲۰۱۳)
رنجر تنها (فیلم ۲۰۱۳)
ایلیسیم (فیلم)
مرد خانه (فیلم)
لاک‌پشت‌های نینجای نوجوان جهش‌یافته (فیلم ۲۰۱۴)
روز استقلال: بازخیز
کاملاً طوفانی
مجموعه تلویزیونی

بی‌واچ

بال غربی (مجموعه تلویزیونی)
بابای آمریکایی!
فرار از زندان (مجموعه تلویزیونی)
دارودسته (مجموعه تلویزیونی)
امپراتوری (مجموعه تلویزیونی)
مام (مجموعه تلویزیونی)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ویلیام فیچنر
4.5/5 - (45 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه