بیوگرافی کارمن الکترا

4 سال پیش
بیوگرافی کارمن الکترا
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی کارمن الکترا به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 کارمن الکترا در ۲۰ آپریل سال ۱۹۷۲ در تارا لی پاتریک اوهایو بدنیا امد .

زندگینامه کارمن الکترا

بیوگرافی کارمن الکترا

فعالیت هنری

والدینش پاتریسیا رز و هری استنلی پاتریک میباشند. او اصلیت انگلیسی ، آلمانی و ایرلندی دارد. او نزدیک سینسیاتی ، اوهایو بزرگ شد. کارمن اولین بار پیش اهنگی برای پرنس را در یک گروه رپ در لس آنجلس ، کالیفرنیا بدست آورد. کارمن در سال ۱۹۹۳ آلبوم خود را ” Prince’s Paisley Park label” پخش کرد.

کارمن بعد از مدتی عازم اروپا شد ، البته در آن زمان او به منزله ی پرنسی که هنر را به نمایش میگذارد در سال ۱۹۹۲ در تور” Diamonds and Pearls” بود. کارمن بعد از آن به کار خود بازگشت ( در کلوپ شبانه لس آنجلس ” Glam Slam”). او در لس انجلس آخر هفته ها به کار رقص ایروتیک میپرداخت ، این کار او به وسیله ی یک طراح رقص و تهیه کننده جمی کینگ برایش پیدا شد. در مارس سال ۱۹۹۷ ، به صورت کارتونی به عنوان مدل خواننده و خون آشام در سری کمیک ” Embrace” حضور داشت. کارمن بعد از آن در سریال تلویزیونی ” Baywatch” به عنوان ” lifeguard Lani McKenzie” و به عنوان ” host of MTV’s game show” در برنامه ی ” Singled Out” بود.

شهرت او برای حضور در مجله پلی بوی، حضور در ام‌تی‌وی و نمایش Singled Out، حضور در سریال تلویزیونی بی‌واچ، رقصیدن با پوسی‌کت دالز و همچنین ایفای نقش در فیلم‌های طنز مانند فیلم ترسناک، فیلم تاریخی، فیلم حماسی، ملاقات با اسپارتی‌ها، دوجینش ارزان‌تر است ۲، استارسکی و هاتچ، برگر خوب است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سینا شعبانخانی

نام کامل
Tara Leigh Patrick
تاریخ تولد
April 20, 1972
سن
۴۷ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۲ wins & 6 nominations

تاریخ تولد: ۲۰ آوریل ۱۹۷۲ (سن ۴۷ سال)، شارونویل، اوهایو، آمریکا
قد: ۱٫۶ متر
نام کامل: Tara Leigh Patrick
همسر: دیو ناوارو (ازدواج ۲۰۰۳–۲۰۰۷)، دنیس رادمن (ازدواج ۱۹۹۸–۱۹۹۹)
ملیت: آمریکایی، کانادایی

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کارمن الکترا
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه