بیوگرافی مایکل پنیا

4 سال پیش
بیوگرافی مایکل پنیا
Rate this post

بیوگرافی مایکل پنیا به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

پنا در شیکاگو بدنیا آمد و بزرگ شد ، مادرش نیکولاسا یک مددکار اجتماعی و پدرش التریو پنا که در یک کارخانه کار میکرد.

زندگینامه مایکل پنیا

بیوگرافی مایکل پنیا

فعالیت هنری

خانوادش اصالتا اهل مکزیک میباشند ، مادرش اهل کارکاس در سن لوییس و پدرش اهل جالیسکو است. بعد از فارغ التحصیلی از دبیرستان او برای بازی آزاد در “To Sir, with Love II” شروع به کار کرد و بین صدها نفر توانست این نقش را بدست آورد. بعد از راهی شدن به سمت لس آنجلس پنا لیستی از موفقیت ها در عرصه ی فیلم سازی مانند نقش هایی مثل استار مپ در “My Fellow Americans” ، “La Cucaracha” ( برنده ی جایزه در جشنواره ی آستین فیلم ) ، “Bellyfruit” و “Gone in Sixty Seconds” بدست آورد.
پنا در لس آنجلس که با گروه موسیقی اش به نواختن گیتار بیس میپردازد و برای استراحت به ورزش بوکس و گلف روی آورده ، ساکن است.

مایکل پنیا (به انگلیسی: Michael Pena) (متولد ۱۳ ژانویه ۱۹۷۶) بازیگر سینما و تلویزیون آمریکایی است. از فیلم‌هایی که وی در آن‌ها بازی کرده میتوان به تصادف، تک‌تیرانداز، جوخه گانگستر، پایان کشیک، مریخی، زیبایی موازی، خشم، وکیل لینکلن، مرد مورچه‌ای، مرد مورچه‌ای و زنبورک اشاره کرد.

کودکی

مایکل متولد شهر شیکاگو، در ایالت ایلینوی است. وی پسر نیکولاسا، یک فعال اجتماعی و الئوتریو، کارگر کارخانه است. خانواده پنیا پیش‌تر کشاورز و ساکن مکزیک بودند که بعدها به آمریکا مهاجرت کردند.

مایکل و همسرش بری شفر، اولین فرزند خود را در ۲۰۰۸ به دنیا آوردند که نامش را رومن نهادند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی رایان جانسون

او همچنین گروه راک لس آنجلس نیکو وگا را در سال ۲۰۰۵ تشکیل داد که به نام مادرش نیکولسا نامگذاری شده است. وی در سال ۲۰۰۷ گروه را ترک کرد تا روی حرفه بازیگری خود تمرکز کند اما آهنگ “Beast” را نوشت که به رتبه ۲۶ در نمودار آهنگ های بیلبورد هات راک رسید.

تاریخ تولد
January 13, 1976
سن
۴۳ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۹ wins & 6 nominations

تاریخ تولد: ۱۳ ژانویهٔ ۱۹۷۶ (سن ۴۳ سال)، شیکاگو، ایلینوی، آمریکا
قد: ۱٫۷ متر
ملیت: آمریکایی
محل سکونت: U.S ,کالیفرنیا ,لس آنجلس
همسر: بری شفر (ازدواج ۲۰۰۶)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مایکل پنیا
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه