بیوگرافی جیمز نسبیت

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی جیمز نسبیت به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 جیمز نسبیت بازیگر سینما و تلویزیون است. وی سال ۱۳۴۳ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار جیمز نسبیت می‌توان به بازیگری در فیلم هابیت: نبرد پنج ارتش، فیلم هابیت: یک سفرغیرمنتظره و فیلم هابیت: ویرانه اسماگ اشاره کرد.

زندگینامه جیمز نسبیت

بیوگرافی جیمز نسبیت

فعالیت هنری

جیمز نسبیت نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۷۴ در ۳۱ سالگی در فیلم Go Now به کارگردانی Michael Winterbottom بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم هابیت: نبرد پنج ارتش، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای جیمز نسبیت محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون رابرت کارلایل، Juliet Aubrey، Sophie Okonedo و Berwick Kaler را تجربه کرد.

جیمز نسبیت در سال ۱۳۹۳ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ فیلم مهم سینما خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم جیمز نسبیت در این سال، بازیگری در فیلم Gold و فیلم هابیت: نبرد پنج ارتش به کارگردانی پیتر جکسون محسوب می‌شود.

هابیت

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی جیمز نسبیت بازی در فیلم هابیت: نبرد پنج ارتش بوده است. جیمز نسبیت سال ۱۳۹۳ در ۵۰ سالگی در فیلم هابیت: نبرد پنج ارتش نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با پیتر جکسون همکاری داشته است. جیمز نسبیت توانست با بازی در فیلم هابیت: نبرد پنج ارتش تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر ایان مک کلن، مارتین فریمن، ریچارد آرمیتاژ و کن استات بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی علیرضا خمسه

جیمز نسبیت علاوه‌بر فیلم هابیت: نبرد پنج ارتش، سال ۱۳۹۱ در ۴۸ سالگی در فیلم هابیت: یک سفرغیرمنتظره نیز بازی کرده است. جیمز نسبیت این‌بار با پیتر جکسون یعنی کارگردان فیلم هابیت: یک سفرغیرمنتظره و هنرمندانی چون مارتین فریمن، ایان مک کلن، ریچارد آرمیتاژ و کن استات همکاری داشت.

در این سال‌ها جیمز نسبیت با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران دین اوگورمن با ۳ مرتبه، آیدان ترنر با ۳ مرتبه، آدام براون با ۳ مرتبه، مارک هادلو با ۳ مرتبه و ایان مک کلن با ۳ مرتبه بیشترین همکاری را با جیمز نسبیت داشته‌اند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جیمز نسبیت
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه