بیوگرافی جیسون امارا

4 سال پیش
بیوگرافی جیسون امارا
Rate this post

بیوگرافی جیسون امارا به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 جیسون در دوبلین ، ایرلند بدنیا آمد و بزرگ شد. بعد از فارغ التحصیلی از کالج ” Trinity” دابلین در درام و تئاتر عازم لندن ، انگلیس شد تا بیشتر وقت خود را صرف بازیگری کند.

زندگینامه جیسون امارا

بیوگرافی جیسون امارا

فعالیت هنری

وقت خود را در تئاتر رپرتوار بریتانیا با نقش های اصلی بهترین تئاتر های ایرلند و انگلیس ( شرکت رویال شکسپیر، تئاتر آلمیدیا ، و تئاتر گیت) میگذراند. همزمان ، جیسون در سریال های انگلیسی زیادی در دو شبکه ی ITV و BBC حضور یافت . رهسپاریش به آمریکا در سال ۲۰۰۲ فرصت نابی را برای او در سریال های شبکه به وجود آورد. جیسون و خانواده اش زمانشان را بین شرق و غرب سواحل امریکا تقسیم کرده اند و هر موقع که بتوانند به ایرلند برمیگردند.

از فیلم‌های معروف او می‌توان به بازی در فیلم کسی برای پول اشاره کرد.

وی در سپتامبر ۲۰۰۳ با پیج تورکو بازیگر آمریکایی در یک مراسم کاتولیک رومی در Old Saybrook ، کانکتیکات ازدواج کرد. آنها یک فرزند دارند. در سال ۲۰۰۹ ، اومارا شهروند آمریکایی شد. این زوج در ماه مه سال ۲۰۱۷ از هم جدا شدند و پیج در ژوئن سال ۲۰۱۷ خواستار طلاق شد. وی همچنین به دنبال یك حضانت قانونی برای پسرش دیوید بود.

اومارا به بازیگران Marvel’s Agents of S.H.I.E.L.D. پیوست و در آنجا نقش جفری میس مدیر جدید S.H.I.E.L.D. را به تصویر کشید.

در اکتبر سال ۲۰۱۸ ، O’Mara به بازیگران فیلم The Man in the Castle High پیوست.

مطلب مرتبط:  بيوگرافی مینا جعفرزاده

در سال ۲۰۱۹ اعلام شد که اومارا در سریال Gods and Heroes تحت تأثیر اسطوره یونانی نتفلیکس بازی خواهد کرد ، که در آن او صدای خدای زئوس را بازی می کند.

تاریخ تولد: ۶ اوت ۱۹۷۲ (سن ۴۷ سال)، Sandycove، ایرلند
قد: ۱٫۸۱ متر
همسر: پیج تورکو (ازدواج ۲۰۰۳–۲۰۱۷)
کودکان: دیوید اومارا
آلبوم‌ها: Stravinsky: Pulcinella/Soldier’s Tale

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جیسون امارا
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه