بیوگرافی اولیویا مون

4 سال پیش
بیوگرافی اولیویا مون
Rate this post

بیوگرافی اولیویا مون به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 لیزا اولیویا مون در اوکلاهاما بدنیا آمد. مادرش کیم اهل ویتنام و تقریبا اصلیت چینی دارد ، در حالی که پدرش برت مون اهل جنوب آمریکا می باشد.

زندگینامه اولیویا مون

بیوگرافی اولیویا مون

فعالیت هنری

او فرزند چهارم است و وقتی فقط ۲ سال داشت ، والدینش از یکدیگر طلاق گرفتند. بعد از آن او در کنار مادر و پدر خوانده اش بزرگ شد (تعمیر کار نیروی هوایی). آنها اوکلاهاما را ترک کردند و در مکان های زیادی مانند توکیو زندگی کردند. زمانی که خانواده اش به آمریکا برگشتند ، اولیویا به لس آنجلس سفر کرد تا به رویایش (حرفه ی بازیگری) بپردازد. بعداز چند نقش کوچک در سال ۲۰۰۶ با بازی در سریال ” Beyond the Break” در نقش میلی آکونا و بازی در قسمتی از ” Big Stan” ارتقا یافت. اولیویا در ” The Daily Nut” و ” Formula D” میزبان بود.

زندگی شخصی

لیزا الیویا مان در سوم ژوئیه سال ۱۹۸۰ در اوکلاهما متولد شد. او رگه هایی از آلمانی ، ایرلندی ، انگلیسی ، ویتنامی و چینی را داراست. مادرش ، کیمبرلی اشمیت ، در ویتنام متولد و بزرگ شده و از تبار چینی ویتنامی است. مادرش در سال ۱۹۷۵ پس از جنگ ویتنام به عنوان پناهنده ویتنامی به اوکلاهما گریخت. پس از پایان دانشگاه ، مادرش با وینستون مون ازدواج کرد.

وقتی مون دو ساله بود ، والدینش طلاق گرفتند و مادرش دوباره با یکی از اعضای نیروی هوایی ایالات متحده ازدواج مجدد کرد. اگرچه خانواده وی بارها جابجا شده اند ، مون عمدتاً در پایگاه هوایی یوکوتا در نزدیکی تاکیکاوا در توکیو ، ژاپن ، که ناپدری او در آن مستقر شده بود ، بزرگ شده بود. او گفته است كه ناپدری او “به طور كلامی مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود”. مون دو برادر دارد ، جان ، فیزیکدان و جیمز ، صاحب مغازه موتور سیکلت سفارشی. او همچنین یک خواهر به نام سارا دارد که وکیل دادگستری است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی میثم ولی خانی

بخشی از فیلمشناسی

از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به آثار زیر اشاره کرد.

استن بزرگ (۲۰۰۷)
شب قرار (۲۰۱۰)
مرد آهنی ۲ (۲۰۱۰)
مجیک مایک (۲۰۱۲)
از شر شیطان نجاتمان ده (فیلم ۲۰۱۴) (۲۰۱۴)
مورتدکای (۲۰۱۵)
سواری با هم ۲ (۲۰۱۶)
زولندر ۲ (۲۰۱۶)
مردان ایکس: آپوکالیپس (۲۰۱۶)
مهمانی کریسمس اداره (۲۰۱۶)
فیلم لگو نینجاگو (۲۰۱۷)
هشت یار اوشن (۲۰۱۸)
مردان ایکس: دارک فینکس (۲۰۱۸)
غارتگر (فیلم ۲۰۱۸)
اتک آو د شو! (۲۰۰۶–۱۰)
نمایش روزانه (۲۰۱۰–۱۱)
چاک (مجموعه تلویزیونی) (۲۰۱۰)
اتاق خبر (مجموعه تلویزیونی) (۲۰۱۲–۱۴)
دختر جدید (مجموعه تلویزیونی) (۲۰۱۲–۱۳)
مسابقه لب‌خوانی (۲۰۱۶)
یگان ۶ (۲۰۱۷)
پروژه مد (۲۰۱۷)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی اولیویا مون
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه