بیوگرافی تارا رید

4 سال پیش
بیوگرافی تارا رید
Rate this post

بیوگرافی تارا رید به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 در ۸ نوامبر ، ۱۹۷۵ در وایکوف ، نیوجرسی بدنیا آمد.

زندگینامه تارا رید

بیوگرافی تارا رید

فعالیت هنری

با بازی در برنامه ی ” Child’s Play” در شش سالگی کار را شروع کرد. بعدا ، برای ” Jell-O” ، ” McDonald’s” و ” Crayola” تبلیغات کرد. تارا در مدرسه ی ” Professional Children” در نیویورک درس میخواند. هم کلاسی های او سارا میشل گلارر ، جری اوکونل ، کالکین، و بن تیلور بودند. بعد از پشت سر گذاشتن زمان زیاد و کار کردن در حرفه های مختلف ، به خاطر نقش بونی در ” The Big Lebowski” معروف شد.

تارا رید بازیگر سینما و تلویزیون است. وی سال ۱۳۵۴ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار تارا رید می‌توان به بازیگری در فیلم لبوفسکی بزرگ، فیلم My Boss’s Daughter و فیلم ون وایدر اشاره کرد.

تارا رید نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۶۶ در ۱۲ سالگی در فیلم A Return to Salem’s Lot به کارگردانی Larry Cohen بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم لبوفسکی بزرگ، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای تارا رید محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Michael Moriarty، Samuel Fuller، Ricky Addison Reed و Andrew Duggan را تجربه کرد.

مهم ترین آثار

تارا رید در سال ۱۳۷۷ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۳ فیلم مهم سینما خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم تارا رید در این سال، بازیگری در فیلم افسانه های شهری به کارگردانی Jamie Blanks، فیلم Girl به کارگردانی Jonathan Kahn و فیلم لبوفسکی بزرگ به کارگردانی اتان کوئن و جوئل کوئن محسوب می‌شود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آلیشا کیز

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی تارا رید بازی در فیلم لبوفسکی بزرگ بوده است. تارا رید سال ۱۳۷۷ در ۲۳ سالگی در فیلم لبوفسکی بزرگ نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با اتان کوئن همکاری داشته است. تارا رید توانست با بازی در فیلم لبوفسکی بزرگ تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر جف بریجز، جان گودمن، جولیان مور و استیو بوشمی بر تجارب او افزود.

تارا رید علاوه‌بر فیلم لبوفسکی بزرگ، سال ۱۳۸۲ در ۲۸ سالگی در فیلم My Boss’s Daughter نیز بازی کرده است. تارا رید این‌بار با دیوید زاکر یعنی کارگردان فیلم My Boss’s Daughter و هنرمندانی چون Ashton Kutcher، Andy Richter، Mark Aisbett و Jon Abrahams همکاری داشت.

همکاری با سایر بازیگران

در این سال‌ها تارا رید با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران یوجین لوی با ۲ مرتبه، Alyson Hannigan با ۲ مرتبه، Chris Klein با ۲ مرتبه، ادی کی توماس با ۲ مرتبه و جاشوا جکسون با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با تارا رید داشته‌اند.

تاریخ تولد: ۸ نوامبر ۱۹۷۵ (سن ۴۴ سال)، ویکاف، نیو جرسی، آمریکا
قد: ۱٫۶۵ متر
نمایش‌های تلویزیونی: اسکرابز، Sharknado: The 4th Awakens، بیشتر
آموزش: Eisenhower Middle School، Professional Children’s School، Ramapo High School، John F. Kennedy High School
والدین: تام رید، دونا رید

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی تارا رید
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه