بیوگرافی کلان لوتز

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی کلان لوتز به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 بازیگر و مدل کلان لوتز در داکوتای شمالی از کارلا و بردلی لوتز بدنیا آمد. او ۶ برادر و یک خواهر دارد.

زندگینامه کلان لوتز

بیوگرافی کلان لوتز

فعالیت هنری

کلان اصلیت آلمانی ، انگلیسی ، سوئیسی و هلندی دارد. در کودکی ، خانواده اش مهاجرت کردند و او در داکوتای شمالی بزرگ شد. بعد از قبولی از دبیرستان ، کلان به کالیفرنیا برای ادامه ی تحصیل در دانشگاه چپمن و مطالعه ی مهندسی شیمی رفت ، اما برای حرفه ی بازیگری دانشگاه را ترک گفت.

در نوجوانی او چند بار به عنوان مدل کار کرده است ، اما بعد از آن با بازی نقش کوچکی در ” The Bold and the Beautiful” کار بازیگری خود را شروع کرد. با گذشت زمان توانست موفقیت های بیشتری در تلویزیون بدست آورد ، با بازی در ” The Comeback” و ” Generation Kill”. کلان در فیلم های ” Accepted” و ” Prom Night” نیز حضور داشت ، اما بهترین نقش او در سال ۲۰۰۸ گرفتن نقش خون آشام در فیلم ” Twilight” بود.

کلان لاتز نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۵ در ۲۲ سالگی در فیلم Stick It به کارگردانی Jessica Bendinger بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم بی مصرف ها ۳، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای کلان لاتز محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Missy Peregrym، جف بریجز، Vanessa Lengies و نیکی سوهو را تجربه کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی لین گریسون

کلان لاتز در سال ۱۳۹۳ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ فیلم مهم سینما خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم کلان لاتز در این سال، بازیگری در فیلم افسانه هرکول به کارگردانی Renny Harlin و فیلم بی مصرف ها ۳ به کارگردانی پاتریک هیوز محسوب می‌شود.

مهم ترین آثار

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی کلان لاتز بازی در فیلم بی مصرف ها ۳ بوده است. کلان لاتز سال ۱۳۹۳ در ۳۰ سالگی در فیلم بی مصرف ها ۳ نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با پاتریک هیوز همکاری داشته است. کلان لاتز توانست با بازی در فیلم بی مصرف ها ۳ تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر سیلوستر استالونه، جیسون استاتهم، جت لی و هریسون فورد بر تجارب او افزود.

کلان لاتز علاوه‌بر فیلم بی مصرف ها ۳، سال ۱۳۸۷ در ۲۴ سالگی در سریال نسل کشی نیز بازی کرده است. کلان لاتز این‌بار با یعنی کارگردان سریال نسل کشی و هنرمندانی چون الکساندر اسکارشگرد، James Ransone، Lee Tergesen و Jon Huertas همکاری داشت.

در این سال‌ها کلان لاتز با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران Jackson Rathbone با ۴ مرتبه، کریستن استوارت با ۳ مرتبه، Ashley Greene با ۳ مرتبه، Nikki Reed با ۳ مرتبه و Taylor Lautner با ۳ مرتبه بیشترین همکاری را با کلان لاتز داشته‌اند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سرجو کوربوچی

تاریخ تولد: ۱۵ مارس ۱۹۸۵ (سن ۳۴ سال)، دیکینسن، داکوتای شمالی، آمریکا
قد: ۱٫۸۵ متر
همسر: بریتانی گونزالس (ازدواج ۲۰۱۷)
محل سکونت: ایالات متحده آمریکا ,کالیفرنیا ,لس آنجلس
خواهر و برادر: تنر لاتس، کریس لاتس، بریتانی لاتس، دنیل لاتس، برَد لاتس، دیوید لاتس، بریندون لاتس

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کلان لوتز
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه