بیوگرافی کاترینا لاو

4 سال پیش
بیوگرافی کاترینا لاو
5/5 - (6 امتیاز)

بیوگرافی کاترینا لاو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

کاترینا در جرسی جنوبی بزرگ شد ، او خیلی بیشتر از آنچه به نظر میرسید انرژی برای موفقیت داشت.

زندگینامه کریستا لاو

بیوگرافی کاترینا لاو

فعالیت هنری

 مادرش این موضوع را در کودکی او کشف کرد و کاترینا را در فعالیت های زیادی از قبیل رقص ، ژیمناستیک ، کاراته ، فوتبال و مربیگری صدا وارد کرد. فقط کافیست نام یک فعالیت را ببرید و نام کاترینا و مادرش را در آن حداقل یک بار ببینید. زمانی که کاترینا در دبیرستان دیپلم گرفت آلبوم عکسهایش پر بود از عکس او و تیم اول دانشگاه ، تیم فوتبال دانشگاه ، تیم هلهلچی های دانشگاه و حتی تیم وزنه برداری دانشگاه. کاترینا حتی عضو انجمن ملی برتری ها بود و حتی جایزه ی دختر برگزیده ی نیوجرسی را نیز در زمان حضورش در برنامه ی ملی بدست آورد.

این مجموعه ی عجیب و غریب از فعالیت ها ، باعث شده که مردم بعد از دیدنش از او این سوال را بپرسند ، “تو دیگه کی هستی؟”

برای جواب به این سوال میتوان گفت کاترینا یک دختر معمولی آمریکایی است. که والدینش در طی جنگ ویتنام با یکدیگر آشنا شدند. پدرش آلمانی تبار و کاتولیک اهل ایتالیا بود و برای ارتش آمریکا خدمت میکرد. مادرش بودایی در تایوان متصدی بار بود.
این ترکیب فرهنگ ها و زندگی زیر یک سقف به کاترینا بردباری، صبر، درک، و طنز را آموخت ولی با آنکه او بزرگ شده است هنوز نیز از این آموخته ها استفاده میکند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مسعود کیمیایی
مدرک تئاتر

بعد از فارغ التحصیلی با مدرک تئاتر از کالج ریچارد استاکتون فعالیتش در حرفه اش متوفق نشد و با رفتنش به فیلادلفیا و نیویورک نیز ادامه یافت. در این زمان کاترینا فهمش را در مورد فرم های هنر و بازیگری افزایش داد. با این وجود ، او با چنگ و دندان به سمت حرفه ی بازیگری میرود. در شهر نیویورک کاترینا شایستگی S.A.G را داشت و در آخر به S.A.G نیز ملحق شد ( این درست در زمانی بود که او به عنوان بازیگر مهمان در ” The Third Watch” بازی کرد.). از آن زمان تا بحال کاترینا در پروژه های زیادی شرکت داشته است مانند سه قسمت از ” Garen” در سریال ” Mira” و همینطور در سریال پرخشونت ” Spartacus: Blood and Sand”.

تاریخ تولد: ۳۰ سپتامبر ۱۹۸۵ (سن ۳۴ سال)، فیلادلفیا، پنسیلوانیا، آمریکا
قد: ۱٫۷۳ متر
ملیت: آمریکایی
فرزندان: ۱
همسر: کیس اآندرین (ازدواج ۲۰۱۳)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کاترینا لاو
5/5 - (6 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه