بیوگرافی جی کورتنی

4 سال پیش
بیوگرافی جی کورتنی
Rate this post

بیوگرافی جی کورتنی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 در ۱۵ مارچ ۱۹۸۵ در سیدنی ، استرالیا بدنیا آمد ، کورتنی و خواهرش در حومه ی شهر سیدنی بزرگ شدن و در مدرسه ی گالستون ( مادرشان در آن مدرسه معلم بود ) درس میخواندند.

زندگینامه جی کورتنی

بیوگرافی جی کورتنی

فعالیت هنری

پدرشان کریس نیز کارمند دولت بود ، در خانواده ی جی هیچ تجربه ی و تاثیر بازیگری وجود نداشت و این دقیقا زمانی بود که جی ( در ۱۰ سالگیش ) بازیگر شده بود. با رفتنش به دبیرستان ” Cherrybrook Technology” توانش را بکار گرفت تا مهارت های دراماتیکش را افزایش دهد. شکست خورد و پیروز شد تا جایگاهی را در حرفه اش (the National Academy for Dramatic Art ) در آن مدرسه بدست آورد.

کورتنی در ۱۵ مارس ۱۹۸۶ متولد شد ، در سیدنی ، نیو ساوت ولز ، و در Cherrybrook ، حومه سیدنی بزرگ شد. پدر وی ، کریس ، در یک شرکت برق دولتی کار می کرد و مادرش ، کارن ، معلم مدرسه دولتی گالستون بود ، جایی که کورتنی و خواهر بزرگتر او دانش آموز بودند. وی سپس در دبیرستان فناوری Cherrybrook و آکادمی هنرهای نمایشی استرالیا شرکت کرد و در سال ۲۰۰۸ فارغ التحصیل شد.

در مارس سال ۲۰۱۵ ، كورتنی در كنار ویل اسمیت ، جارد لتو و مارگوت رابی به نقش كاپیتان بومرنگ در فیلم DC Comics Suicide Squad رسید. فیلمبرداری در آوریل سال ۲۰۱۵ آغاز شد و این فیلم در آگوست ۲۰۱۶ اکران شد. در تاریخ ۲۹ مارس ۲۰۱۹ ، کورتنی اعلام کرد که در فیلم جدید این مجموعه در نقش خودش دوباره حاضر خواهد شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مانی حقیقی
فیلم شناسی

جک ریچر
یک روز خوب برای جان‌سخت
من، فرانکنستاین
سنت‌شکن
سنت شکن: شورشی
نابودگر: پیدایش
شکست‌ناپذیر
آب‌شناس
جوخه انتحار
اسپارتاکوس

نام کامل
Jai Stephen Courtney
تاریخ تولد
March 15, 1986
سن
۳۳ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۲ nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جی کورتنی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه