بیوگرافی جی رایان

4 سال پیش
بیوگرافی جی رایان
4.3/5 - (13 امتیاز)

بیوگرافی جی رایان به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 در اوکلند نیوزیلند بدنیا آمد ، جی در ۱۹ سالگی در استرالیا سفر کرد تا نقش جک اسکالی در سریال ” Neighbours” و نقش سیمن بیلی در ” Sea Patrol” را بدست آورد.

زندگینامه جی رایان

بیوگرافی جی رایان

فعالیت هنری

جی در ” Young Hercules” ، ” Xena: Warrior Princess” ، ” Superfire” ، ” Being Eve” ، ” Interrogation” ، ” The Tribe” ، ” You Wish” و ” Offspring” ( سریال برنده جایزه ) نیز حضور داشت. جی در سریال پایان یافته و پر مخاطب نیوزیلندی ” Go Girls,” و به تازگی در سریال آمریکایی ” Terra Nova” ایفای نقش کرده است.

هم اکنون جی در حال بازی در کنار کریستین کریک ( بازیگر ” Smallville” ) در سریال شبکه ی CW ” Beauty and the Beast” است . جی به جز سریال در فیلم های کوتاه نیز مانند ” Bleeders” ، ” Mockingbird” و ” Franswa Sharl” (به کارگردانی هانا هیلارد ) نیز بازی کرده است. فرانسا شارل جایزه ی خرس کریستال را بخاطر بهترین فیلم کوتاه در جشنواره ی فیلم برلین برنده شد ، جایزه ی ” IF Media” بخاطر معروف ترین فیلم در جشنواره ی فیلم کوتاه فلیکرفیست و بهترین فیلم کوتاه استرالیایی در جشنواره ی فیلم ملبورن.

جی در تولیدات تئاتر هم نیز بوده است مانند تورهای بین المللی مثل ” Monty Pythons” و ” Seven Ways To Skin an Ocelot”. جی در ” The Packer” نیز حضور داشت و نامزد جایزه ی بهترین سهم برای تئاتر لس آنجلس در جشنواره ی هالیوود فرنج سال ۲۰۱۱ شد. در سال ۲۰۱۲ جی شروع به کار در مینی سریال ” Top Of The Lake” (برنده ی آکادمی اوارد با کارگردانی جین کمپیون ) برای شبکه ی BBC کرد و در این بین جایزه ی بهترین بازیگر را در ” New Zealand’s ‘Best On The Box’ awards” بدست آورد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ربکا ریتنهوس

زندگی شخص

در سال ۲۰۱۲ جی رایان تأیید کرد که در یک رابطه به سر می‌برد. نامزد وی نویسنده است. رایان و عشق قدیمیش دیانا در مارس ۲۰۱۳ ازدواج کردند. آنها صاحب یه دختر به نام اوا شدند.

تاریخ تولد
August 29, 1981
سن
۳۸ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۱ nomination

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جی رایان
4.3/5 - (13 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه