بیوگرافی آلیسون هنیگان

4 سال پیش
بیوگرافی آلیسون هنیگان
Rate this post

بیوگرافی آلیسون هنیگان به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

آلیسون در واشنگتن بدنیا آمد. مادرش امیلی و پدرش ال هانیگان بود. بازیگری را در سن ۴ سالگی در آتلانتا از آگهی های بازرگانی مثل مک دونالدز ، شش پرچم و اوریوس شروع کرد.

زندگینامه آلیسون هنیگان

بیوگرافی آلیسون هنیگان

فعالیت هنری

آلیسون به صورت کهنه بازیگر تلویزیون که در ” Picket Fences” ، ” Roseanne” ، ” Touched by an Angel” و ” The Torkelsons” قبل از بازی در نقش پتانسیل دارش ” Willow Rosenberg” در ” Buffy the Vampire Slayer” و نقش ” Lily Aldrin” در ” How I Met Your Mother” بازی کند شناخته میشود.

او متولد واشینگتن و تنها فرزند از پدری ایرلندی و مادری یهودی تبار است. وی در سال ۲۰۰۹ صاحب ۲ دختر شد.

آلیسون هانیگان (Alyson Hannigan) بازیگر سریال How I Met Your Mother «چگونه با مادرت آشنا شدم» و بن شوارتز (Ben Schwartz) بازیگر سریال Parks and Recreation «پارک‌ها و تفریحات» به فیلم اقتباسی Flora & Ulysses «فلورا و اولیسس» پیوستند. این فیلم که قرار است در سرویس استریم دیزنی‌پلاس پخش شود توسط لینا خان (Lena Khan) براساس فیلمنامه‌ای از برد کوپلند (Brad Copeland) کارگردانی می‌شود.

رمان Flora and Ulysses: The Illuminated Adventures «فلورا و اولیسس: ماجراهای درخشان» نوشته‌ی کیت دی‌کامیلو (Kate DiCamillo) که این فیلم براساس آن ساخته می‌شود سال ۲۰۱۳ منتشر و ۱.۲ میلیون کپی از آن فروخته شد. این رمان به ۲۰ زبان مختلف ترجمه شده است.

این فیلم داستان فلورای ۱۰ساله و خلاق، خیال‌پرداز و بدبین را دنبال می‌کند، که فکرش را هم نمی‌کند سنجابی که او آن را از یک تصادف دردناک نجات داده به ابرقهرمانی با قدرت زیاد، شعرگویی با کلمات اشتباه و تمایل شدید برای کمک به فلورا و مردم دوست‌داشتنی در زندگی او تبدیل می‌شود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی افشین کامیار

هانیگان که بیشتر برای بازی در سریال Buffy the Vampire Slayer «بافی قاتل خون‌آشام» شناخته می‌شود، نقش فیلیسیس مادر فلورا را بازی می‌کند که به شدت نگران دوستی فلورا با یک سنجاب است. شوارتز نقش پدر فلورا را بازی خواهد کرد.

هانیگان به زودی در فیلم Abduction of Mary Stauffer «ربایش مری استافر» دیده خواهد شد. شوارتز هم صداپیشگی شخصیت سونیک را در فیلم لایو اکشن Sonic the Hedgehog «سونیک خارپشت» برعهده دارد.

فهرست برخی از فیلم‌هایی که آلیسون هانیگان در آنها به ایفای نقش پرداخته است:

پسرها و دخترها در نقش بتی
پای آمریکایی در نقش میشل فلاهرتی
دیت مووی در نقش جولیا جونز
پای آمریکایی ۲ در نقش میشل فلاهرتی
عروسی آمریکایی در نقش میشل فلاهرتی
تجدید دیدار آمریکایی در نقش میشل فلاهرتی
بافی قاتل خون‌آشام‌ها در نقش ویلو روزنبرگ
آشنایی با مادر در نقش لیلی آلدرین
نامادریم یک بیگانه است در نقش جسی مایلز
مرد مرده در محوطه دانشگاه

نام کامل
Alyson Lee Hannigan
تاریخ تولد
March 24, 1974
سن
۴۵ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۵ wins & 15 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آلیسون هنیگان
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه