بیوگرافی رایان ایگولد

4 سال پیش
بیوگرافی رایان ایگولد
4.7/5 - (33 امتیاز)

بیوگرافی رایان ایگولد به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 رایان ایگولد اصالتا اهل کالیفرنیا جنوبی است از تئاتر ” USC” مدرک گرفت ، بعد از آن نیز خیلی سریع نقش هایی معین را در بخش ” CBS’s Young and the Restless” ، ” HBO’s Entourage” ، ” Cartoon Network’s Out of Jimmy’s Head” ، ” ABC’s Brothers & Sisters” و ” CW’s Veronica Mars” قبل از اولین بازیش در سریال FX’s Dirt بدست آورد. رایان به کارش با بودن در برنامه ی درام جانی ادامه داد.

زندگینامه رایان ایگولد

بیوگرافی رایان ایگولد

فعالیت هنری

به علاوه کارش در تلویزیون ، رایان کار حرفه ای در سال ۲۰۰۶ در تئاتر اهمنسون /مرکز گروه تولیدات تئاتر با کارگردانی نیک مارتین داشت. این محصول تحسین برانگیز جایزه ی محصولات مارات/سید را برد.
به علاوه ی ادامه ی کارش بر این موارد ، رایان هم اکنون سخت مشغول کار است ، کارگردانی و بازی در لانچرز.
وقتی مشغول بازی نیست ، موسیقی مینویسد ، گیتار میزند و در کنار گروهش به خوانندگی و پیانو زدن مشغول است.

رایان جیمز اگولد (به انگلیسی: Ryan james Eggold) (متولد: ۱۰ اوت ۱۹۸۴) بازیگر آمریکایی است. وی در سریال‌هایی چون بورلی هیلز ۹۰۲۱۰ و لیست سیاه و لیست سیاه: رستگاری نقش‌آفرینی کرده است. او همچنین در سریال نیو آمستردام از شبکه‌ی ان‌بی‌سی یکی از شخصیت های اصلی سریال است.‌

رایان در سال ۲۰۰۲ دبیرستان خود را به پایان رسانید. در دوران دبیرستان او در تئاتر اجراهای زیادی را داشت. سپس به دانشگاه کالیفرنیای جنوبی رفته و در رشته هنرهای تئاتر فارغ‌التحصیل می‌شود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی اوگو تونیاتسی

Eggold در لاکود ، کالیفرنیا متولد شد. اگولد در سال ۲۰۰۲ از دبیرستان كاتولیك سانتا مارگاریتا فارغ التحصیل شد و در بسیاری از اجراهای تئاتر مدرسه شرکت كرد و بعداً در سال ۲۰۰۶ از گروه هنرهای تئاتر دانشگاه كالیفرنیای جنوبی فارغ التحصیل كرد.

نام کامل
Ryan James Eggold
تاریخ تولد
August 10, 1984
سن
۳۵ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۳ wins & 1 nomination

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی رایان ایگولد
4.7/5 - (33 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه