بیوگرافی هیلی استاینفلد

4 سال پیش
بیوگرافی هیلی استاینفلد
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی هیلی استاینفلد به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 هیلی استاینفلد در ۱۱ دسامبر ۱۹۹۶ در کالیفرنیا از چری طراح داخلی و پیتر استاینفلد مربی باشگاه بدنسازی بدنیا آمد. یک برادر به اسم گریفین دارد. عمویش جیک استاینفلد نیز یک مربی بدنسازی و دایی بزرگش نیز بازیگر است ( لری دوماسین ). پدرش از اشکنازی یهودیان و مادرش اصلیت فیلیپینی ، انگلیسی و آلمانی دارد. هیلی در تازند اوکس ، کالیفرنیا بزرگ شد.

زندگینامه هیلی استاینفلد

بیوگرافی هیلی استاینفلد

فعالیت هنری

در سن کم در تعداد زیادی از فیلم های کوتاه حضور داشت که تجربه اش را افزایش داد. در فیلم ” She’s a Fox” نقش تایلا آلدن ( برنده چندین جایزه ) را داشت. نقش متی رس را تئاتر ” True Grit” برعهده داشت (نقشی بزرگ). بعد از آن توجه زیادی به کار در فیلم کرد و در آکادمی اوارد نامزد بهترین بازیگر نقش زن شد. بعد از چند تغییر کوتاه ، در فیلم های زیادی که در سال ۲۰۱۳ اکران شدند حضور یافت. مثلا در فیلم ” Ender’s Game” نقش پترا آرکانین ( نوشته شده براساس کتاب اورسون اسکات کارد) را برعهده داشت ، قبل از این فیلم در فیلم ” Romeo & Juliet” نقش جولیت را برعهده داشت.

هیلی با آسا باترفیلد و هریسون فورد نیز نقش ایفا کرده است و فیلم این بازیگران نیز تماشاگران را راضی کرد. هیلی در فیلم کوتاه ” The Magic Bracelet” در کنار بیلی مدیسون در نقش فرشته حضور داشت.

در سال ۲۰۱۴ در فیلم “۳ Days to Kill” (که در ۲۱ فیبریه ی همان سال اکران شد) حضور داشت. هیلی در نقش زویی رنر دختر کوین کاستنر ظاهر شد. در ” Hateship Loveship” ، نیز نقش ” Sabitha” را در کنار کریستین ویگ بازی کرد. این فیلم نیز در ۱۱ آپریل سال ۲۰۱۴ در آمریکا اکران شد. هیلی نقش امیلی جانک را در فیلم ” Pitch Perfect 2″ عهده دار بود. هیلی هم چنین توانست در ” Barely Lethal” با جسیکا آلبا بازی کند. در فیلم “۱۰,۰۰۰ Saints” در نقش الیزا بار دیگر در کنار آسا باترفیلد حضور یافت ، قرار بود این فیلم در سال ۲۰۱۵ اکران شود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فرانک کاپرا

هیلی تا سال ۲۰۰۸ در خانه تحصیل میکرد. هیلی میگوید که عاشق این است که پشت دوربین باشد و به کارگردانی و تهی کنندگی بپردازد.

تاریخ تولد
December 11, 1996
سن
۲۳ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
Nominated for 1 Oscar
Another 23 wins & 29 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی هیلی استاینفلد
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه