بیوگرافی ‏برنتون توایتز‏

4 سال پیش
بیوگرافی ‏برنتون توایتز‏
5/5 - (102 امتیاز)

بیوگرافی ‏برنتون توایتز‏ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 برنتون توایتز بازیگر استرالیایی است. او نقش ” Luke Gallagher” را در شبکه FOX8 در سریال نوجوان پسند ” SLiDE” و نقش ” Stu Henderson” را در اپرا استرالیایی ” Home and Away” بازی کرده است.

زندگینامه برنتون توایتز‏

بیوگرافی ‏برنتون توایتز‏

فعالیت هنری

از جمله فیلم هایی که او در آنها نقش داشته میتوان “Blue Lagoon: The Awakening”, “Oculus”, “Maleficent” و ” The Giver” را نام برد. هم چنین برنتون در ” Gods of Egypt” و ” Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales” نیز ایفای نقش خواهد کرد.

برنتون توایتز نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۹۲ در ۲۴ سالگی در فیلم نورگیر به کارگردانی مایک فلاناگان بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم دزدان دریایی کارائیب: مرد مرده قصه نمی‌گوید، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای برنتون توایتز محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون کارن گیلان، Katee Sackhoff، روری کوچرین و آنالیز بسو را تجربه کرد.

برنتون توایتز در سال ۱۳۹۶ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم برنتون توایتز در این سال، بازیگری در فیلم دزدان دریایی کارائیب: مرد مرده قصه نمی‌گوید به کارگردانی یواخیم رانینگ و اسپن سندبرگ محسوب می‌شود.

دزدان دریایی کارائیب

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی برنتون توایتز بازی در فیلم دزدان دریایی کارائیب: مرد مرده قصه نمی‌گوید بوده است. برنتون توایتز سال ۱۳۹۶ در ۲۸ سالگی در فیلم دزدان دریایی کارائیب: مرد مرده قصه نمی‌گوید نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با یواخیم رانینگ همکاری داشته است. برنتون توایتز توانست با بازی در فیلم دزدان دریایی کارائیب: مرد مرده قصه نمی‌گوید تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر جانی دپ، Kaya Scodelario، گلشیفته فراهانی و اورلاندو بلوم بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی نورا جونز

برنتون توایتز علاوه‌بر فیلم دزدان دریایی کارائیب: مرد مرده قصه نمی‌گوید، سال ۱۳۹۵ در ۲۷ سالگی در فیلم خدایان مصر نیز بازی کرده است. برنتون توایتز این‌بار با الکس پرویاس یعنی کارگردان فیلم خدایان مصر و هنرمندانی چون نیکولای کاستر-والدو، جرارد باتلر، John Samaha و کورتنی ایتون همکاری داشت.

تاریخ تولد
August 10, 1989
سن
۳۰ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۱ win

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ‏برنتون توایتز‏
5/5 - (102 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه