بیوگرافی جاش ردنر

4 سال پیش
بیوگرافی جاش ردنر
Rate this post

بیوگرافی جاش ردنر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 جاش در کولومبوس ، اوهایو بدنیا آمد. فرزند کارول رندنور مشاور دبیرستان و آلن رندنور وکیل پزشکی بود.

زندگینامه جاش ردنر

بیوگرافی جاش ردنر

فعالیت هنری

رندنور دو خواهر دارد ، ملین رندنور و جوانا رندنور. جاش در بکسلی ، اوهایو بزرگ شد شهری کوچک نزدیک کولومبوس. رندنور در مدرسه ی یهودی درس میخواند و در یهودیت محافظ کار بزرگ شد. بعد از اینکه جاش دیپلم خود را از دبیرستان بکسلی گرفت بعد در دانشگاه کنیون ادامه ی تحصیل داد ، جاش در قسمت تئاتر توانست جایزه ی پائول نیومن را بدست آورد و جاش ترم تحصیلی اش را در موسسه ی ملی در مرکز تئاتر ” the Eugene O’Neill” در واترفورد گذراند. در سال ۱۹۹۶ توانست از کنیون در رشته ی درام فارغ التحصیل شود. جاش مدرک خود را در رشته ی هنرهای زیبا در بازیگری از دانشگاه نیویورک در برنامه بازیگری در مدرسه ی تیسک در سال ۱۹۹۹ گرفت. رندنور در برنامه ی تجربه ی اسرائیل در تزفت با ” Livnot U’Lehibanot” تمرین کرد.

ردنر در سال ۲۰۰۱ به صورت رسمی در مجموعه تلویزونی شبکه WB به نام خارج از مرکز به عنوان بازیگر نقش اول انتخاب شد اما به‌طور ناگهانی این نقش به ادی کی توماس داده شد. در سال ۲۰۰۲ او اولین کار برادوی خود را در نمایش نسخه تئاتری فارغ شده با حضور جیسون بیگز، کتلین ترنر و آلیشا سیلورستون درست کرد. از سال ۲۰۰۵ تا ۳۱ مارچ ۲۰۱۴، رادنر در سریال کمدی آشنایی با مادر (How I Met Your Mother) یا به صورت مختصر HIMYM ظاهر شد که بزرگترین کار او در زندگی هنری اش است. در ژوئیه ۲۰۰۸، او در نقش مقابل جنیفر وستفلد در نقش فینکس ، فیلمی از چارلی استراتون نوشته جو گیلفورد ظاهر شد. رادنر اولین تجربه کارگردانی خود را در فیلم سال ۲۰۱۰، HappyThankyouMorePlease اجرا کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی متیو وان
زندگی شخصی

ردنر در کلمبوس، اوهایو زاده شد و فرزند آلن ردنر، یک وکیل میباشد. جاش در بکسلی، حومه شهر کلومبوس بزرگ شد جایی که در مدرسه روزانه یهودی همراه با آکادمی تورات کلومبوس و کمپهای تابستانی اشتراک میکرد. او از دبیرستان بکسلی فارغ التحصیل شد و در کالج کنیون به ادامه تحصیل پرداخت. همچنین او به عنوان بهترین دانش آموز مدرسه برای بخش تئاتر از طرف حوزه تئاتر مدرسه به پاول نیومن اواردز معرفی شد. ردنر مدرک ارشد خود را از هنرهای زیبا از NYU گرفت. او در حال حاضر در لس آنجلس زندگی می‌کند.

نام کامل
Joshua Thomas Radnor
تاریخ تولد
July 29, 1974
سن
۴۵ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۲ wins & 4 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جاش ردنر
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه