بیوگرافی وید ویلیامز

4 سال پیش
بیوگرافی وید ویلیامز
2.5/5 - (19 امتیاز)

بیوگرافی وید ویلیامز به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 وید اندرو ویلیامز (به انگلیسی: Wade Andrew Williams) در سال ۱۹۶۱ در آمریکا زاده و از سال ۱۹۹۷ وارد دنیای بازیگری شد او با بازی در سریال فرار از زندان به اوج شهرت خود رسید.

زندگینامه وید ویلیامز

بیوگرافی وید ویلیامز

فعالیت هنری

وید اندرو ویلیامز نخستین بار در تلویزیون حضور یافته و سال ۱۳۸۰ در ۴۰ سالگی در سریال ۲۴ به کارگردانی Dwight H. Little، Stephen Hopkins، Nelson McCormick، Bryan Spicer، Rodney Charters، Jon Cassar، Kevin Hooks، James Whitmore Jr.، Davis Guggenheim، Ken Girotti، Brad Turner، Milan Cheylov، Ian Toynton، Frederick King Keller، Tim Iacofano، Michael Klick، Joseph A. Hodges، Winrich Kolbe و Paul Shapiro بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال فرار از زندان، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای وید اندرو ویلیامز محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون کیفر ساترلند، Mary Lynn Rajskub، Carlos Bernard و دنیس هیزبرت را تجربه کرد.

وید اندرو ویلیامز در سال ۱۳۸۴ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم وید اندرو ویلیامز در این سال، بازیگری در سریال فرار از زندان به کارگردانی پائول شیورینگ محسوب می‌شود.

بیوگرافی وید اندرو ویلیامز

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی وید اندرو ویلیامز بازی در سریال فرار از زندان بوده است. وید اندرو ویلیامز سال ۱۳۸۴ در ۴۴ سالگی در سریال فرار از زندان نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با پائول شیورینگ همکاری داشته است. وید اندرو ویلیامز توانست با بازی در سریال فرار از زندان تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر دامینیک پرسل، ونتورت میلر، آمائوری نولاسکو گاریدو و رابرت نپر بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی هارولد ریمیس

در این سال‌ها وید اندرو ویلیامز با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران Jeffrey Nordling با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با وید اندرو ویلیامز داشته است.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی وید اندرو ویلیامز آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. وید اندرو ویلیامز را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که ۷۵% آثار وی سینمایی و ۲۵% آثارش تلویزیونی است. در واقع وید اندرو ویلیامز از مجموع ۸ اثری که در کارنامه دارد، در ۶ اثر در سینما با نام‌های فیلم The Darkest Minds، فیلم Ice Scream، فیلم جوخه گانگستر، فیلم The Good Doctor، فیلم Flicka و فیلم I Witness به ایفای نقش پرداخته و در ۲ اثر در تلویزیون با نام‌های سریال فرار از زندان و سریال ۲۴ بازی کرده است.

فیلم‌شناسی

۱۹۹۹ – کی-۹۱۱
۲۰۰۰ – ارین براکویچ
۲۰۰۰ – بکر
۲۰۰۱ – علی
۲۰۰۱ – سرمایه گذاری
۲۰۰۱ – پرونده‌های اکس
۲۰۰۱ – بافی قاتل خون‌آشام‌ها
۲۰۰۲ – کن پارک
۲۰۰۲ – ۲۴
۲۰۰۳ – سی‌اس‌آی: میامی
۲۰۰۳ – وثیقه (فیلم)
۲۰۰۴ – لاس وگاس
۲۰۰۵ تا ۲۰۰۹ – فرار از زندان
۲۰۰۸ – مانک
۲۰۰۹ – آواتار: آخرین هواشکن
۲۰۰۹ – ذهن‌های مجرم
۲۰۱۰ – استخوان‌ها
۲۰۱۱ – د منتالیست
۲۰۱۲ – دوچهره
۲۰۱۲ – شوالیه تاریکی برمی‌خیزد
۲۰۱۲ – تماس
۲۰۱۴ – لیست سیاه

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی وید ویلیامز
2.5/5 - (19 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه