بیوگرافی راکموند دانبار

4 سال پیش
3.1/5 - (14 امتیاز)

بیوگرافی راکموند دانبار به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 راکموند دانبار بازیگر سینما و تلویزیون است. وی سال ۱۳۵۱ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار راکموند دانبار می‌توان به بازیگری در سریال فرار از زندان، فیلم بوس بوس بنگ بنگ و فیلم Alien Raiders اشاره کرد.

زندگینامه راکموند دانبار

بیوگرافی راکموند دانبار

فعالیت هنری

راکموند دانبار در سال ۱۳۸۴ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم راکموند دانبار در این سال، بازیگری در سریال فرار از زندان به کارگردانی پائول شیورینگ و فیلم بوس بوس بنگ بنگ به کارگردانی شین بلک محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی راکموند دانبار بازی در سریال فرار از زندان بوده است. راکموند دانبار سال ۱۳۸۴ در ۳۳ سالگی در سریال فرار از زندان نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با پائول شیورینگ همکاری داشته است. راکموند دانبار توانست با بازی در سریال فرار از زندان تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر دامینیک پرسل، ونتورت میلر، آمائوری نولاسکو گاریدو و رابرت نپر بر تجارب او افزود.

فرار از زندان

راکموند دانبار علاوه‌بر سریال فرار از زندان، سال ۱۳۸۴ در ۳۳ سالگی در فیلم بوس بوس بنگ بنگ نیز بازی کرده است. راکموند دانبار این‌بار با شین بلک یعنی کارگردان فیلم بوس بوس بنگ بنگ و هنرمندانی چون رابرت داونی جونیور، وال کیلمر، میشل مانهن و Corbin Bernsen همکاری داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سعید تحویلداری

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی راکموند دانبار آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. راکموند دانبار را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که ۸۳% آثار وی سینمایی و ۱۷% آثارش تلویزیونی است. در واقع راکموند دانبار از مجموع ۶ اثری که در کارنامه دارد، در ۵ اثر در سینما با نام‌های فیلم Highland Park، فیلم سگهای شکاری، فیلم Alien Raiders، فیلم The Family That Preys و فیلم بوس بوس بنگ بنگ به ایفای نقش پرداخته و در ۱ اثر در تلویزیون با نام سریال فرار از زندان بازی کرده است.

سریال سی‌اس‌آی: میامی
سریال فرار از زندان (۲۰۰۵ تا۲۰۱۷) در نقش بنجامین ماینس فرانکلین
سریال غذای روح (۲۰۰۰ تا ۲۰۰۴) در نقش کنی چادوی
آناتومی گری (۲۰۰۷)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی راکموند دانبار
3.1/5 - (14 امتیاز)
1
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • نجمه کاردان
    2 سال پیش

    من از نامزد راکموند خیلی ❤خیلی خوشم اومد