بیوگرافی آمائوری نولاسکو

4 سال پیش
بیوگرافی آمائوری نولاسکو
4.9/5 - (91 امتیاز)

بیوگرافی آمائوری نولاسکو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 آمائوری نولاسکو گاریدو (به انگلیسی: Amaury Nolasco Garrido) بازیگر پورتوریکویی (متولد ۱۹۷۰) , در سال ۱۹۹۹ با بازی در فیلم $$Arli وارد دنیای بازیگری شد و با بازی در سریال فرار از زندان به اوج شهرت خود رسید.

زندگینامه آمائوری نولاسکو

بیوگرافی آمائوری نولاسکو

فعالیت هنری

آمائوری نولاسکو گاریدو نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۲ در ۳۳ سالگی در فیلم ۲سریع و ۲خشمگین به کارگردانی John Singleton بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال فرار از زندان، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای آمائوری نولاسکو گاریدو محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون پل واکر، Tyrese Gibson، Cole Hauser و اوا مندز را تجربه کرد.

آمائوری نولاسکو گاریدو در سال ۱۳۸۴ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم آمائوری نولاسکو گاریدو در این سال، بازیگری در سریال فرار از زندان به کارگردانی پائول شیورینگ محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی آمائوری نولاسکو گاریدو بازی در سریال فرار از زندان بوده است. آمائوری نولاسکو گاریدو سال ۱۳۸۴ در ۳۵ سالگی در سریال فرار از زندان نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با پائول شیورینگ همکاری داشته است. آمائوری نولاسکو گاریدو توانست با بازی در سریال فرار از زندان تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر دامینیک پرسل، ونتورت میلر، رابرت نپر و سارا وین کالایز بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی لنی جیمز
فرار از زندان

آمائوری نولاسکو گاریدو علاوه‌بر سریال فرار از زندان، سال ۱۳۸۷ در ۳۸ سالگی در فیلم سلاطین خیابان نیز بازی کرده است. آمائوری نولاسکو گاریدو این‌بار با دیوید آیر یعنی کارگردان فیلم سلاطین خیابان و هنرمندانی چون کیانو ریوز، فارست ویتاکر، Hugh Laurie و کریس ایوانز همکاری داشت.

در این سال‌ها آمائوری نولاسکو گاریدو با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران Tyrese Gibson با ۲ مرتبه، Ludacris با ۲ مرتبه، Cole Hauser با ۲ مرتبه و Michael Rispoli با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با آمائوری نولاسکو گاریدو داشته‌اند.

او در ابتدا قصد بازیگر شدن را نداشت و در دانشگاه زیست‌شناسی را مطالعه می‌کرد اما پس از آمدن به آمریکا وارد حرفه بازیگری شد.

تاریخ تولد: ۲۴ دسامبر ۱۹۷۰ (سن ۴۹ سال)، پورتوریکو
قد: ۱٫۷۹ متر
نام اصلی: آمائوری نولاسکو گاریدو
نامزد دریافت جایزه: جایزهٔ برگزیدهٔ نوجوانان برای تلویزیون برگزیده: شخص وابسته

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آمائوری نولاسکو
4.9/5 - (91 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه