بیوگرافی پل آدلستین

4 سال پیش
4.5/5 - (31 امتیاز)

بیوگرافی پل آدلستین به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 پل آدلستین (به انگلیسی: Paul Adelstein) بازیگر آمریکایی که برای بازی در نقش پل کلرمن در سریال فرار از زندان و نقش کنونی او به عنوان پزشک متخصص اطفال (کوپر فریدمن) در سریال تمرین‌های خصوصی شناخته می‌شود. او ابتدا بازی را در تئاتر شروع و در سال ۱۹۹۰ با بازی در اولین فیلمش وارد دنیای بازیگری شد او در سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۷ با بازی در فصل اول و دوم سریالفرار از زندان مشهور شد و از او برای بازی در فصل چهارم دعوت شد و او در قسمت ۲۱ این فصل حضور یافت. او هم‌اکنون در حال بازی در فیلم تمرین‌های خصوصی می‌باشد .

زندگینامه پل آدلستین

بیوگرافی پل آدلستین

فعالیت هنری

پل آدلستین نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۷۹ در ۳۱ سالگی در فیلم مسحور به کارگردانی هارولد رمیس بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال فرار از زندان، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای پل آدلستین محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Brendan Fraser، الیزابت هارلی، فرانسیس اوکانر و Miriam Shor را تجربه کرد.

پل آدلستین در سال ۱۳۸۴ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم پل آدلستین در این سال، بازیگری در سریال فرار از زندان به کارگردانی پائول شیورینگ و فیلم خونسرد باش به کارگردانی F. Gary Gray محسوب می‌شود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جان ولز
آثار مهم

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی پل آدلستین بازی در سریال فرار از زندان بوده است. پل آدلستین سال ۱۳۸۴ در ۳۶ سالگی در سریال فرار از زندان نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با پائول شیورینگ همکاری داشته است. پل آدلستین توانست با بازی در سریال فرار از زندان تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر دامینیک پرسل، ونتورت میلر، آمائوری نولاسکو گاریدو و رابرت نپر بر تجارب او افزود.

پل آدلستین علاوه‌بر سریال فرار از زندان، سال ۱۳۸۲ در ۳۴ سالگی در فیلم سنگدلی تحمل ناپذیر نیز بازی کرده است. پل آدلستین این‌بار با اتان کوئن و جوئل کوئن یعنی کارگردان فیلم سنگدلی تحمل ناپذیر و هنرمندانی چون جرج کلونی، Catherine Zeta-Jones، بیلی باب تورنتون و جفری راش همکاری داشت.

در این سال‌ها پل آدلستین با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران Liza Weil با ۲ مرتبه، Frank Wood با ۲ مرتبه، Cedric the Entertainer با ۲ مرتبه، Yul Vazquez با ۲ مرتبه و John Ventimiglia با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با پل آدلستین داشته‌اند.

تاریخ تولد: ۲۹ آوریل ۱۹۶۹ (سن ۵۰ سال)، شیکاگو، ایلینوی، آمریکا
قد: ۱٫۸۸ متر
همسر: لایزا ویل (ازدواج ۲۰۰۶–۲۰۱۷)
کودکان: جوسفین الیزابت وی آدلستین

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی پل آدلستین
4.5/5 - (31 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه