بیوگرافی مارشال آلمن

4 سال پیش
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی مارشال آلمن به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

مارشال آلمن بازیگر سینما و تلویزیون است. وی سال ۱۳۶۳ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار مارشال آلمن می‌توان به بازیگری در سریال فرار از زندان، فیلم گروگان و فیلم Jayne Mansfield’s Car اشاره کرد.

زندگینامه مارشال آلمن

بیوگرافی مارشال آلمن

فعالیت هنری

مارشال آلمن در سال ۱۳۸۴ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم مارشال آلمن در این سال، بازیگری در سریال فرار از زندان به کارگردانی پائول شیورینگ و فیلم گروگان به کارگردانی Florent-Emilio Siri محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی مارشال آلمن بازی در سریال فرار از زندان بوده است. مارشال آلمن سال ۱۳۸۴ در ۲۱ سالگی در سریال فرار از زندان نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با پائول شیورینگ همکاری داشته است. مارشال آلمن توانست با بازی در سریال فرار از زندان تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر دامینیک پرسل، ونتورت میلر، آمائوری نولاسکو گاریدو و رابرت نپر بر تجارب او افزود.

سریال فرار از زندان

مارشال آلمن علاوه‌بر سریال فرار از زندان، سال ۱۳۸۴ در ۲۱ سالگی در فیلم گروگان نیز بازی کرده است. مارشال آلمن این‌بار با Florent-Emilio Siri یعنی کارگردان فیلم گروگان و هنرمندانی چون بروس ویلیس، کوین پولاک، Serena Scott Thomas و Jimmy Bennett همکاری داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی رابرت پاتریک

در این سال‌ها مارشال آلمن با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران رابرت نپر با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با مارشال آلمن داشته است.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی مارشال آلمن آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. مارشال آلمن را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که ۸۵% آثار وی سینمایی و ۱۵% آثارش تلویزیونی است. در واقع مارشال آلمن از مجموع ۷ اثری که در کارنامه دارد، در ۶ اثر در سینما با نام‌های فیلم A Year and Change، فیلم Sugar، فیلم The Bounceback، فیلم Jayne Mansfield’s Car، فیلم Blue Like Jazz و فیلم گروگان به ایفای نقش پرداخته و در ۱ اثر در تلویزیون با نام سریال فرار از زندان بازی کرده است.

زندگی شخصی

او فرزند “ایدانل” و “جیمز مارتین آلمن جونیور” است و دارای سه برادر می‌باشد که یکی از آنها “دیوید آلمن” دکتر می‌باشد.
او ابتدا به فوتبال علاقه داشت و قصد داشت در دانشگاه نیویورک هنر بخواند اما او در لس آنجلس بازیگر شد.

وی در تاریخ ۱۷ ژوئن ۲۰۰۶ با جیمی آن آلمن ازدواج کرد.اکنون آنها دو پسر دوقلو به نام های “اولیور چارلز” و “اشر جیمز” و یک دختر به نام “جوئن جوآنی” دارند.

تاریخ تولد:

۵ آوریل ۱۹۸۴ (سن ۳۵ سال)، آستین، تگزاس، آمریکا
قد:

۱٫۶۶ متر
همسر:

جیمی آن آلمن (ازدواج ۲۰۰۶)
آموزش:

Austin High School
کودکان:

جون جوان اَلمِن، اَشر جیمز آلمن، اولیور چارلز آلمن

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مارشال آلمن
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه