بیوگرافی پیتر استورماره

4 سال پیش
بیوگرافی پیتر استورماره
4.9/5 - (128 امتیاز)

بیوگرافی پیتر استورماره به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 پتر استورماره بازیگر سینما و تلویزیون است. وی سال ۱۳۳۲ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار پتر استورماره می‌توان به بازیگری در سریال Gnomes & Trolls: The Secret Chamber، فیلم لبوفسکی بزرگ و فیلم جان ویک ۲ اشاره کرد.

زندگینامه پیتر استورماره

بیوگرافی پیتر استورماره

فعالیت هنری

پتر استورماره نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۷۱ در ۳۹ سالگی در فیلم Damage به کارگردانی Louis Malle بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال Gnomes & Trolls: The Secret Chamber، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای پتر استورماره محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون جرمی آیرونز، ژولیت بینوش، میراندا ریچاردسون و Rupert Graves را تجربه کرد.

پتر استورماره در سال ۱۳۸۷ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۳ فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم پتر استورماره در این سال، بازیگری در سریال Gnomes & Trolls: The Secret Chamber به کارگردانی Robert Rhodin، فیلم Varg به کارگردانی Daniel Alfredson و فیلم Boot Camp به کارگردانی Christian Duguay محسوب می‌شود.

سایر آثار

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی پتر استورماره بازی در سریال Gnomes & Trolls: The Secret Chamber بوده است. پتر استورماره سال ۱۳۸۷ در ۵۵ سالگی در سریال Gnomes & Trolls: The Secret Chamber نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با Robert Rhodin همکاری داشته است. پتر استورماره توانست با بازی در سریال Gnomes & Trolls: The Secret Chamber تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر Elizabeth Daily، Greg Berg، James Arnold Taylor و André Sogliuzzo بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کوین اسپیسی

پتر استورماره علاوه‌بر سریال Gnomes & Trolls: The Secret Chamber، سال ۱۳۷۷ در ۴۵ سالگی در فیلم لبوفسکی بزرگ نیز بازی کرده است. پتر استورماره این‌بار با اتان کوئن و جوئل کوئن یعنی کارگردان فیلم لبوفسکی بزرگ و هنرمندانی چون جف بریجز، جان گودمن، جولیان مور و استیو بوشمی همکاری داشت.

فیلموگرافی

فرار از زندان
کنستانتین
پسران بد ۲
فارگو
۸میلی‌متری
برادران گریم
گروه ناجور
سوپر ناچو
تاکسیدو
هانسل و گرتل: شکارچیان جادوگر
آرماگدون
آخرین مقاومت
رمزگویان باد
دیلن داگ : مرگ شب
خشم
بیگانه را بگیر(۲۰۱۲)
دلقک (فیلم ۲۰۱۴)
همه را بکش ( فیلم۲۰۱۷)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی پیتر استورماره
4.9/5 - (128 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه