بیوگرافی پل شیورینگ

4 سال پیش
بیوگرافی پل شیورینگ
4.6/5 - (51 امتیاز)

بیوگرافی پل شیورینگ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 پل شیورینگ (به انگلیسی: Paul T. Scheuring) (زاده ۲۰ نوامبر ۱۹۶۸) نویسنده و کارگردان آمریکایی است.

زندگینامه پل شیورینگ

بیوگرافی پل شیورینگ

فعالیت هنری

از مهمترین کارهای او می‌توان به فیلم A Man Apart محصول سال ۲۰۰۳ و درام تلویزیونی فرار از زندان یاد کرد. وی همچنین به عنوان تهیه کننده اجرایی و نویسنده فرار از زندان شناخته می‌شود.

پائول شیورینگ در سال ۱۳۸۴ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم پائول شیورینگ در این سال، فعالیت در سریال فرار از زندان به عنوان کارگردان محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی پائول شیورینگ فعالیت در سریال فرار از زندان بوده است. پائول شیورینگ کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرده و سال ۱۳۸۴ سریال فرار از زندان را کارگردانی کرد که توانست خود را میان اهالی فضای تلویزیون مطرح کند. از پائول شیورینگ نقل قول شده است که برای کارگردانی در سریال فرار از زندان و همکاریش با عوامل و بازیگران اعلام رضایت کرده است. پائول شیورینگ توانست با فعالیت در سریال فرار از زندان تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر دامینیک پرسل، ونتورت میلر، آمائوری نولاسکو گاریدو و رابرت نپر توانست سطح کاری او را متحول کند.

شورانر سریال جک رایان

پل شیورینگ، نویسنده و کارگردان آمریکایی که با ساخت سریال محبوب Prison Break (فرار از زندان) شهرتی فراوان در هالیوود پیدا کرد، به‌عنوان شورانر فصل سوم سریال Tom Clancy’s Jack Ryan (تام کلنسی جک رایان) معرفی و انتخاب شد. کارلتون کیوس و گراهام رولند که به‌صورت مشترک شوارنر و خالقان دو فصل پیشین بودند، در ماه مارس از این پروژه جدا شدند.

مطلب مرتبط:  بيوگرافی رابعه اسکویی

چندی پیش در اخباری مربوط به فصل سوم سریال Tom Clancy’s Jack Ryan، از احتمال حضور دیوید اسکارپا، نویسنده فیلمنامه فیلم All The Money in the World (تمام پول‌های دنیا) به‌عنوان شورانر فصل سوم نام برده شده بود که البته خیلی زود ماجرا تمام شد و خبر خروج وی از پروژه منتشر شد. پل شیورینگ، تهیه‌کنندگی و کارگردانی فیلم The Experiment (آزمایش) را نیز در کارنامه دارد که در این فیلم بازیگرانی چون آدریان برادی، فارست ویتاکر، کم جیجاندت، فیشر استیونس، مگی گریس، تراویس فیمل و دیوید بنر حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند؛ فیلمی که با استقبال نسبی منتقدان همراه شد و تنها فیلم سینمایی بلند کارنامه کاری شیورینگ به‌عنوان کارگردان محسوب می‌شود.

تاریخ تولد: ۲۰ نوامبر ۱۹۶۸ (سن ۵۱ سال)، آرورا، ایلینوی، آمریکا
کتاب‌ها: The Far Shore
آموزش: Davis Senior High School، UCLA School of Theater, Film and Television
نامزد دریافت جایزه: Writers Guild of America Award for Television: Long Form – Adapted

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی پل شیورینگ
4.6/5 - (51 امتیاز)
1
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • Nary
    4 سال پیش

    من عاشق مایکل اسکافیلدم یعنی همون ونتورث میلر میخوام ببینم کی فصل ۶ فرار از زندان میاد😞که ننوشته بود