بیوگرافی اینبار لاوی

4 سال پیش
بیوگرافی اینبار لاوی
3.6/5 - (75 امتیاز)

بیوگرافی اینبار لاوی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 اینبار لاوی هنرپیشه اهل اسرائیل است. وی از سال ۲۰۰۴ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است.

زندگینامه اینبار لاوی

بیوگرافی اینبار لاوی

فعالیت هنری

زیبایی او بسیار زبانزد خاص و عام است زیرا اینبار از بدن بسیار جذابی برخوردار است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به آخرین شکارچی جادوگر، دارودسته، ذهن‌های مجرم، سی‌اس‌آی: میامی، سی‌اس‌آی، وصله جنایتکاران، فرزندان آشوب، کسل، آخرین کشتی و فرار از زندان اشاره کرد.

حضور در سریال لوسیفر

وبسایت TV Insider با انتشار یک گزارش تایید کرد که ستاره سریال Imposters اینبار لاوی به جمع بازیگران فصل چهارم Lucifer پیوسته و قرار است در نقش مقدس حوا (Eve) ظاهر شود، نخستین زنی که بر روی زمین پا گذاشت، و همانطور که خودتان می دانید، اولین گناه کار تاریخ بشریت. طبق توصیف رسمی این شخصیت، او بعد از گذراندن یک عمر با آدم، از ازدواجش ناراضی شده است و دیگر برایش آن حال و هوای قدیم را ندارد. خبیث و خطرناک، او دلتنگ اولین عشق داغ و ژرف خودش می شود… عیاش دلربایی که سالها قبل وی را وسوسه کرد، خود شیطان یعنی لوسیفر!!

همانطور احتمالا خودتان خبر دارید، در انجیل حوا اولین کسی است که مرتکب یک گناه می شود، بعد از اینکه لوسیفر او را به انجام یک کار نادرست وسوسه می کند. به لطف او، حوا از سیب ممنوعه باغ عدن می خورد و تمام بشریت را در دنیای بی رحمی از گناه غوطه ور می کند. این قبلا گزارش شده بود که در فصل چهارم سریال Lucifer شاهد حضور شخصیتی از گذشته لوسیفر خواهیم بود که باعث تغییر همه چیز می شود، و حالا به نظر می رسد هویت شخصیت مورد نظر برایمان فاش شده است. با توجه به اینکه رابطه کلویی و لوسی اکنون وارد مرحله مهمی شده، ورود حوا با نقش آفرینی اینبار لاوی به داستان می تواند همه چیز را به چالش بکشد و قضیه را خیلی خیلی جذاب کند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی اولیویا چنگ

تاریخ تولد: ۲۷ اکتبر ۱۹۸۶ (سن ۳۳ سال)، رمت گن، اسرائیل
قد: ۱٫۶ متر
آموزش: موسسهٔ فیلم و تئاتر لی‌ استراسبرگ
ملیت: اسرائیلی، آمریکایی

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی اینبار لاوی
3.6/5 - (75 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه