بیوگرافی استیسی کیچ

4 سال پیش
بیوگرافی استیسی کیچ
5/5 - (85 امتیاز)

بیوگرافی استیسی کیچ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 والتر استیسی کیچ جونیور (به انگلیسی: Walter Stacy Keach Jr.) (ژادهٔ ۲ ژوئن ۱۹۴۱) بازیگر و گوینده اهل آمریکا است.

زندگینامه استیسی کیچ

بیوگرافی استیسی کیچ

فعالیت هنری

او از سال ۱۹۵۸ وارد حرفه بازیگری شد. او در فیلم‌هایی چون تاریخ مجهول آمریکا، شهر چاق و مجموعه های تلویزیونی فرار از زندان، شان دنیا را نجات می دهد، سلول، گوتی بازی کرده‌است.

استیسی کیچ نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۴۹ در ۲۹ سالگی در فیلم Brewster McCloud به کارگردانی Robert Altman بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم تاریخ مجهول آمریکا، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای استیسی کیچ محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون باد کرت، شلی دووال، Sally Kellerman و Michael Murphy را تجربه کرد.

استیسی کیچ در سال ۱۳۷۷ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم استیسی کیچ در این سال، بازیگری در فیلم تاریخ مجهول آمریکا به کارگردانی Tony Kaye محسوب می‌شود.

تاریخ مجهول آمریکا

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی استیسی کیچ بازی در فیلم تاریخ مجهول آمریکا بوده است. استیسی کیچ سال ۱۳۷۷ در ۵۷ سالگی در فیلم تاریخ مجهول آمریکا نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با Tony Kaye همکاری داشته است. استیسی کیچ توانست با بازی در فیلم تاریخ مجهول آمریکا تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر ادوارد نورتون، ادوارد فرلانگ، Beverly D’Angelo و Jennifer Lien بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محسن ایزی

استیسی کیچ علاوه‌بر فیلم تاریخ مجهول آمریکا، سال ۱۳۹۲ در ۷۲ سالگی در فیلم Planes نیز بازی کرده است. استیسی کیچ این‌بار با Klay Hall یعنی کارگردان فیلم Planes و هنرمندانی چون Carlos Alazraqui، Dane Cook، Brad Garrett و Teri Hatcher همکاری داشت.

در این سال‌ها استیسی کیچ با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران بروس کمپبل با ۳ مرتبه، بروس گرینوود با ۲ مرتبه، Brad Garrett با ۲ مرتبه، دیوید کارادین با ۲ مرتبه و Dennis Quaid با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با استیسی کیچ داشته‌اند.

تاریخ تولد: ۲ ژوئن ۱۹۴۱ (سن ۷۸ سال)، ساوانا، جورجیا، آمریکا
همسر: Malgosia Tomassi (ازدواج ۱۹۸۶)، جیل داناهیو (ازدواج ۱۹۸۱–۱۹۸۶)، مریلین ایکن (ازدواج ۱۹۷۵–۱۹۷۹)
کودکان: کرولاینا کیچ، شانو کیچ
کتاب‌ها: All in All: An Actor’s Life On and Off the Stage
خواهر و برادر: جیمز کیچ

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی استیسی کیچ
5/5 - (85 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه